Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jans1
Kapitein
Kapitein

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor jans1 » 17 jul 2010 21:34

Ik heb vandaag alleen een leuke goedkope zomerse tas gekocht :D En wat sokken 8)
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 19 jul 2010 09:27

Nina87 schreef:Ik kwam ook altijd regelmatig in Rotterdam om te winkelen, dat was voor ons zo'n beetje de dichtsbijzijnde grote stad. Ik vind het idd niet zo gezellig maar ik hou ook niet zo erg van winkelen. Ik zal niet snel een hele middag door de stad slenteren. Ik weet welke winkels ik heen wil en dan koop ik daar wat ik nodig heb en ga weer naar huis. Dus voor mij maakt het niet zoveel uit als de stad niet superleuk is.

Ik houd ook niet van een hele dag winkelen en baal daarom ook zo van Rotterdam. Ik weet de leuke winkels nog niet te vinden en ik vind de winkels in de koopgoot echt afgrijselijk. Daar haal ik bijna nooit wat. Ik slaag eigenlijk nog het beste in mijn geboortedorp Nunspeet. Daar is 1 winkel waar ik altijd slaag.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 19 jul 2010 13:34

Hé, Nunspeet... wij zijn vrijdagavond daar wezen winkelen en waren verrast door de leuke winkels! M'n hubby kon wel het nodige gebruiken en we zijn goed geslaagd in overhemden en polo's e.d. (alles met korte mouw). Voor mezelf op de valreep van de sluitingstijd ook nog 'n leuk bloesje gekocht bij Meijers.
Het personeel vonden we alleen niet zo vriendelijk, althans niet tegen ons "toeristen", je zag ze wel amicaal doen tegen kennelijke Nunspeters... opvallend ook dat 'n heleboel winkels 5 voor 9 al dicht waren toen we er langs liepen op weg naar de auto, alsof ze het spuugzat waren :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Juliah
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Juliah » 19 jul 2010 16:14

Een middagje Den Haag dan? Daar slaag ik altijd! Fred de la Bretonière (wel in de opruiming natuurlijk), Bijenkorf, Geddes & Gilmore, P&C, Steppin'Out en Maison de Bonneterie :lol:

Ik heb een witte broek met smalle pijpen gescoord bij H&M, leuk met het lange blouse, ballerina's.
En 2 mooie gestreepte overhemmetjes voor vriendjelief.
~Get out and do what we were meant to do~

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 20 jul 2010 08:09

LeChat schreef:Hé, Nunspeet... wij zijn vrijdagavond daar wezen winkelen en waren verrast door de leuke winkels! M'n hubby kon wel het nodige gebruiken en we zijn goed geslaagd in overhemden en polo's e.d. (alles met korte mouw). Voor mezelf op de valreep van de sluitingstijd ook nog 'n leuk bloesje gekocht bij Meijers.
Het personeel vonden we alleen niet zo vriendelijk, althans niet tegen ons "toeristen", je zag ze wel amicaal doen tegen kennelijke Nunspeters... opvallend ook dat 'n heleboel winkels 5 voor 9 al dicht waren toen we er langs liepen op weg naar de auto, alsof ze het spuugzat waren :)

Mmm dat is ook niet zo leuk dat ze niet aardig waren, al begrijp ik wel wat je bedoelt. Het is in Nunspeet vaak wel 'ons kent ons'. Bij Meijers heb ik ooit nog eens vakantiewerk gedaan.
Ben je nog bij Donna geweest? Daar slaag ik namelijk altijd.

@Juliah In Den Haag ken ik heg nog steg en weet daar echt niets te vinden. Misschien moet ik dat eens proberen.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 20 jul 2010 13:51

In Den Haag kun je ook zonder al te veel kennis van het stratenplan leuk winkelen, dat is in elk geval mijn ervaring. :)

Grappig dat je nog bij Meijers hebt gewerkt, ajl. Over het aanbod waren we in elk geval tevreden. Ik ben niet bij Donna geweest, we waren m.n. op zoek naar kleding voor mijn man, dus hooguit zaken waar ze beiden verkochten bezocht (ik neem aan dat Donna alleen dameskleding verkoopt, zo aan de naam te horen).

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 20 jul 2010 14:06

Donna is inderdaad een dameszaak. Ze gaan uit van de werkende vrouw en verkopen duurdere merken zoals Vaniliia, Summum, Mart Viser, Turnover, Jean Paul etc. Ik vind hun kleding erg leuk.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 20 jul 2010 14:44

Klinkt goed! Wie weet 'n volgende x als we daar weer 'ns in de buurt zouden zijn...

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 21 jul 2010 15:34

ik heb de laatste tijd van die hele kleine gaatjes in mn kleren, mn schoonzus zei dat het door het dragen van een riem komt (zit vaak op de hoogte van een riem) maar die draag ik niet zoveel. zelf heb ik geen idee hoe ik er aan kom.
hebben jullie er wel is last van, of weet een van jullie hoe het komt?
Gods geduld is groot maar niet oneindig

-Judith-
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor -Judith- » 21 jul 2010 15:53

Ik hoorde laatst van iemand (ongelooflijk maar waar...) haar BH-beugel was uit de BH gegaan, en zat nog in de wasmachine, gevolg: allemaal kleine gaatjes in de kleding! :lol:

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 21 jul 2010 15:54

Nog mazzel, je wasmachine kan er door kapot gaan.
Bij mij door een euromunt, kostte me 100 euro :cry:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 21 jul 2010 19:21

Meisje20: het zit dus ook in kleding waar je nooit een riem op draagt? Geen mottengaatjes hoop ik voor je...

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 23 jul 2010 14:28

Gisteren weer een nieuwe bikini gekocht :oops: :oops: Heb er nu 3.. Een voor de glijbanen e.d. Oftewel niet zo erg als die kapot gaat :wink: En twee goeie...

Afbeelding
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 jul 2010 14:43

Vorig jaar heb ik een sportieve badpak gekocht (voor baantjes zwemmen). Dit jaar heb ik twee gewone badpakken gekocht en 1 bikini. En heb ik nog een tankini liggen. Echt bizar gewoon.

Vanavond op schoenen jacht.

Morgen shoppen in Apeldoorn.

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 24 jul 2010 15:49

LeChat schreef:Meisje20: het zit dus ook in kleding waar je nooit een riem op draagt? Geen mottengaatjes hoop ik voor je...

het zit inderdaad in de kleding waarbij ik geen riem draag. maar het is typisch, want het zit altijd op dezelfde plek.
Gods geduld is groot maar niet oneindig

Terug naar “Archief”