Moderator: Moderafo's
Nina87 schreef:Ik kwam ook altijd regelmatig in Rotterdam om te winkelen, dat was voor ons zo'n beetje de dichtsbijzijnde grote stad. Ik vind het idd niet zo gezellig maar ik hou ook niet zo erg van winkelen. Ik zal niet snel een hele middag door de stad slenteren. Ik weet welke winkels ik heen wil en dan koop ik daar wat ik nodig heb en ga weer naar huis. Dus voor mij maakt het niet zoveel uit als de stad niet superleuk is.
LeChat schreef:Hé, Nunspeet... wij zijn vrijdagavond daar wezen winkelen en waren verrast door de leuke winkels! M'n hubby kon wel het nodige gebruiken en we zijn goed geslaagd in overhemden en polo's e.d. (alles met korte mouw). Voor mezelf op de valreep van de sluitingstijd ook nog 'n leuk bloesje gekocht bij Meijers.
Het personeel vonden we alleen niet zo vriendelijk, althans niet tegen ons "toeristen", je zag ze wel amicaal doen tegen kennelijke Nunspeters... opvallend ook dat 'n heleboel winkels 5 voor 9 al dicht waren toen we er langs liepen op weg naar de auto, alsof ze het spuugzat waren
LeChat schreef:Meisje20: het zit dus ook in kleding waar je nooit een riem op draagt? Geen mottengaatjes hoop ik voor je...
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 27 gasten