Je kan je kop er voor in het zand steken, maar de gemiddelde ontmaagdingsleeftijd ligt tegenwoordig rond de 15. Als ze het dan toch doen, laat ze dan iig een condoom gebruiken.="javaca"
joepie heeft hier al een antwoord op gegeven hoor

Moderator: Moderafo's
Met "per Ongeluk"bedoel ik dat de intentie aanwezig is bij het koppel om voor het huwelijk geen geemnschap met elkaar te hebben. En dat ze in een situatie van opwinding en verlangen verder gaan dan ze hadden gewild. Dus dat ze onvoorbereid zover zijn gekomen. Zoiets kan je tenslotte overkomen.
Er is niets tegen voorbehoedsmiddelen als ze gebruikt worden binnen het huwelijk om aan weloverwogen geboorteregeling te doen.
Spons schreef:
jammer dat joepie nog niet de tijd heeft gehad om even te antwoorden op haar aantijgingen dat men niet zou kunnen studeren samen en alleen maar uit is op een sexuele verleiding als ik het goed intrepeteer uit haar woorden. je mag me corrigeren als het niet zo is joepie
Arco schreef:Mag sex voor het huwlijk?
Nee, ik ben van mening dat sex een zeer intiem gebeure is en dat je dat alleen kan delen in overeenkomst met God die je gemaakt heeft.
Waarom zegt Hij dan: Onderhoud en zorg voor jezelf.
Ook ben ik van mening dat sex direct op de eerste nacht die je met elkaar deelt ook niet echt goed is. Je trouwt niet voor het hebben van sex, voor elkaar. Voor je liefde voor de ander.
Pivo schreef:Arco schreef:Mag sex voor het huwlijk?
Nee, ik ben van mening dat sex een zeer intiem gebeure is en dat je dat alleen kan delen in overeenkomst met God die je gemaakt heeft.
Waarom zegt Hij dan: Onderhoud en zorg voor jezelf.
Ook ben ik van mening dat sex direct op de eerste nacht die je met elkaar deelt ook niet echt goed is. Je trouwt niet voor het hebben van sex, voor elkaar. Voor je liefde voor de ander.
volgens mij mag je het best de eerste nacht doen! in je verkeringstijd groei je op lichamelijk gebied naar elkaar toe! hoe langer je verkering hebt hoe meer je naar elkaar toegroeid! wanneer je trouwd ben je zo dicht bij elkaar gekomen dat het geen grote stap is om het te doen de eerste nacht lijkt mij!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 38 gasten