okey nou zie ik t. en nee dat is niet echt een bewijs van liefde...
nog nooit gedaan en was t ook zeker niet van plan. wat zien de mensen daar eigenlijk voor meerwaarde in??? en christenen???
Moderator: Moderafo's
esra schreef:kijk, ik twijfel nog steeds een beetje en juist daarom kan ik niet zeggen ja of nee. ik wil weten WAAROM???????????? en iemand kan me tot nu toe echt een antwoord geven.
Dus dan hebben we het niet meer over bijbelse 'gronden' ?Aragorn schreef:esra schreef:kijk, ik twijfel nog steeds een beetje en juist daarom kan ik niet zeggen ja of nee. ik wil weten WAAROM???????????? en iemand kan me tot nu toe echt een antwoord geven.
Inderdaad, ik zou ook graag horen van de ervaringsdeskundigen (getrouwden dus) hier over de meerwaarde van het wachten dan wel de minderwaarde van het niet wachten.
Raido schreef:Eens.. als je vrouw geen zin heeft en je het toch doet pleeg je gewoon overspel .. (bijvoorbeeld).
Ik bedoelde meer als de man zijn zin zo doordrijft en de vrouw dan uit lieve vrede het maar toelaat.. dat is het zelfde als verkrachting..Dat ben ik niet met je eens. Als vrouw kan je best wel eens toegeven als je geen zin hebt.
duh.. dat is dan evengoed verkrachting.André schreef:Vrouwen kunnen soms ook hun zin doordrijven Raid 0Raido schreef:Ik bedoelde meer als de man zijn zin zo doordrijft en de vrouw dan uit lieve vrede het maar toelaat.. dat is het zelfde als verkrachting..Dat ben ik niet met je eens. Als vrouw kan je best wel eens toegeven als je geen zin hebt.
André schreef:Dus dan hebben we het niet meer over bijbelse 'gronden' ?Aragorn schreef:esra schreef:kijk, ik twijfel nog steeds een beetje en juist daarom kan ik niet zeggen ja of nee. ik wil weten WAAROM???????????? en iemand kan me tot nu toe echt een antwoord geven.
Inderdaad, ik zou ook graag horen van de ervaringsdeskundigen (getrouwden dus) hier over de meerwaarde van het wachten dan wel de minderwaarde van het niet wachten.
Of toch maar wel?
Raido schreef:Waarom? ik denk dat het toch fijn is dat je weet dat jij echt de enige bent met wie je vriend of vriendin seks heeft gehad, dat lijkt mij echt uber fantastisch!
Aragorn schreef:Ha, interessant dat je dat zegt! Coass vond namelijk van wel, dus we wachten ook zijn reactie af.
Die van mij?Dat zijn idd non argumenten, kul, onzin whatever, ik zal me eens even terug wanen in de tijd rond 1984-1988, en een dezer dagen iets formuleren, een poging tot.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten