Moderator: Moderafo's
 )
 ) En de box hebben we opgeruimd. Dus de kinderstoel is het enige waar hij ook in blijft zitten.
 En de box hebben we opgeruimd. Dus de kinderstoel is het enige waar hij ook in blijft zitten.  Want dingen die geen gevaar voor hem zijn of waar iets niet echt kapot van gaat negeer ik gewoon, zoals schreeuwen, jammeren en gillen, dan houdt het ook wel op vanzelf. Maar dingen als in de vensterbank lopen en over de rugleuning van papa's stoel klimmen (met als gevolg bijna met hoofd naar beneden naar beneden vallen) mag gewoon niet.
 Want dingen die geen gevaar voor hem zijn of waar iets niet echt kapot van gaat negeer ik gewoon, zoals schreeuwen, jammeren en gillen, dan houdt het ook wel op vanzelf. Maar dingen als in de vensterbank lopen en over de rugleuning van papa's stoel klimmen (met als gevolg bijna met hoofd naar beneden naar beneden vallen) mag gewoon niet.
 Hier moet hij 2 minuten in de hoek, waarbij ik min of meer voor hem moet staan omdat hij anders wegrent. Ik zeg verder niets, blijf gewoon met mijn rug naar hem toe voor 'm staan. Na 2 minuten vertel ik hem waarom hij in de hoek moest (alsof hij dat niet weet
 Hier moet hij 2 minuten in de hoek, waarbij ik min of meer voor hem moet staan omdat hij anders wegrent. Ik zeg verder niets, blijf gewoon met mijn rug naar hem toe voor 'm staan. Na 2 minuten vertel ik hem waarom hij in de hoek moest (alsof hij dat niet weet  
   ) en dan moet hij sorry zeggen tegen papa of mama of de poes...ligt eraan tegen wie de overtreding was.
 ) en dan moet hij sorry zeggen tegen papa of mama of de poes...ligt eraan tegen wie de overtreding was. 

Dus... ik kan altijd rustig haar daar laten zitten.
 Dus... ik kan altijd rustig haar daar laten zitten. 
  )
 ) 

AikonGirl schreef:Hier een periode waarin ze heel goed luistert en gehoorzaamt.
Tijdje geleden kreeg ze wel váák straf, omdat ze gewoon niet naar ons luisterde,
maar afgelopen weken heeft ze niet eens meer straf gehad.
Heel gezellig dus.. hopelijk blijft het nog even zo..

LauraC schreef:AikonGirl schreef:Hier een periode waarin ze heel goed luistert en gehoorzaamt.
Tijdje geleden kreeg ze wel váák straf, omdat ze gewoon niet naar ons luisterde,
maar afgelopen weken heeft ze niet eens meer straf gehad.
Heel gezellig dus.. hopelijk blijft het nog even zo..
Leuk! Michael heeft duidelijk goede en slechte dagen. En daar kun je eigenlijk geen pijl op trekken. Want ondanks dat hij heel erg last heeft van doorkomende kiesjes, is hij heel gezellig en lief vandaag. Terwijl hij bv volgende week lichamelijk weer helemaal top kan zijn en ieder kwartier in de hoek zit

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten