meissie88 schreef:Ik ga 2x per week een uur naar de sportschool, moet me er altijd wel toe zetten...nooit ga ik echt met veel plezier heen ofzow, maar ja, als ik het niet doe komt het ook niet goed![]()
maar als ik dan kijk...lijnen kan ik absoluut nietkan mezelf dan gewoon niet aan...de verleiding word dan telkens weer te groot...2 dagen gaat het goed, en dan gaat t weer mis
Probeer eens uit te vinden of je een vorm van sporten kunt vinden die je wel leuk vindt. Hou je van muziek? Probeer dan eens wat te vinden waar je kunt bewegen op je favoriete muziek. Als je van buiten zijn houdt, kun je kijken of er een buitensport is die je tof vindt. Sporten kan heel leuk zijn. Dan is de lol het belangrijkste en je valt er nog eens bij af ook. Dat is dan alleen maar mooi meegenomen.
Ikzelf houd van bewegen op muziek en heb dus een computerspel op mijn PC geïnstalleerd waar ik met behulp van een personal trainer elke dag andere oefeningen doe. Zit er een oefening tussen die ik niet leuk vind, dan kun je dat aangeven en dan selecteert ze een andere voor je. Pb maar als je de link van het spel wilt hebben.