Ik ben nu al een poosje op zoek naar goedkope korte broeken, gewoon simpele. Valt niet mee zeg. uiteindelijk net 1 bij de H en M gehaald, maar weer ecru, en ik wil het liefst donkerbruin of zwart, daar zie je niet zo snel van alles op. En omdat het voornamelijk voor op vakantie is wil ik echt goedkope. Maargoed, nu red ik het denk ik wel weer even, komende vakantie. Ik kijk in Italie nog wel even.
En net ook een gave appelgroene wijde linnen broek met een vouw. 5 euro

Van de outlet van Fanfan, dus heel mooie merken, maar echt spotgoedkoop. Jammer dat vaak maat 38 er allang uit is, maar nu gewoon maar een maat 40, blijft ook wel hangen

Voor die prijs laat ik zoiets niet hangen. Als ik een dure broek koop, doe ik liever een neutrale kleur of spijker ofzo, dat is makkelijker te combineren.
En voor Jurian moest ik toch echt even de Lief winkel in, er was sale. Ik vind dat op zijn tijd zo onwijs leuk he! Dus een felblauwe sweater zonder mouwen met capuchon (heeft hij nu 2 maten kleiner in het groen, die staat altijd zo gaaf), met STOER erop, en een felblauw shirt met lange mouwen al in maat 98, voor de winter, met STOER erop. Dan nog zijn die dingen niet heel erg goedkoop, maar het blijft wel erg mooi, en zeker die sweater zonder mouwen kan hij voorlopig aan, nu zonder iets eronder, in de winter met een shirt met lange mouwen, en hij draagt nu ook de groene in maat 80 nog, dus ik vermoed dat de nieuwe volgend jaar zomer ook nog kan. Oja, en ook nog een 3/4 spijkerbroek van H en M voor hem

Lang leve de uitverkoop

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...