@rosaatje; gelukkig heb ik geen borstonsteking gehad, dat lijkt me echt helemaal erg.
moet je nog lang met je zwangerschap?
Wat leuk dat je de 4e krijgt, weet je al wat het word, of blijft het een verassing?
gr happy mom
Moderator: Moderafo's
rosaatje schreef:@happy mom,
dat is idd heel pijnlijk....
Ik ben 39 weken en 2 dagen. Dus heel spannend.
We weten niet wat het wordt. Vindt het een verrassing en gewoon leuk om dit bij de geboorte te horen/zien.
We hebben 3 dochters, en de wereld om me heen vindt het wel heel belangrijk.
Krijg ontzettend veel opm. hierover. Maar goed we leven in een maatschappij waar je veel te kiezen hebt.
ajl schreef:Mijn man zie gewoon dat hij hoopte op een meisje. Hij heeft zelf 4 broers en ik heb ook alleen maar broers, dus een meisje leek hem heel leuk. Daar was iedereen heel verbaasd over, want eigenlijk mag je dat niet zeggen. Met 20 weken wisten wij dat het een jongen zou worden en hij stond gelijk te stuiteren van vreugde, had allemaal fantasieën over houten treinen en racewagens en was gelijk helemaal om.
trijntjejohanna schreef:ajl schreef:Mijn man zie gewoon dat hij hoopte op een meisje. Hij heeft zelf 4 broers en ik heb ook alleen maar broers, dus een meisje leek hem heel leuk. Daar was iedereen heel verbaasd over, want eigenlijk mag je dat niet zeggen. Met 20 weken wisten wij dat het een jongen zou worden en hij stond gelijk te stuiteren van vreugde, had allemaal fantasieën over houten treinen en racewagens en was gelijk helemaal om.
ik snap eigenlijk niet waarom je dat niet zou mogen zeggen. Je kan toch een bepaalde voorkeur hebben, maar dat wil toch niet zeggen dat je het andere geslacht dan niet wilt..
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 85 gasten