Pffffff...wat een stelletje drammerds daaro!
We kwamen binnen, er werd geen goedemorgen of niks gezegd; Hebt u een afspraak?
Maar goed, we werden in een hoekje gestuurd, waar 2 bankne stonden, en dan zouden zij m'n jurk 'even' pakken...Duurde toch nog wel even, en ik kneep 'm al!
Uiteindelijk stond de verkoopster in de paskamer; ehhh als je even hier komt; kan je 'm passen!
Dus ik duik met haar de paskamer in, en toen ze zag dat ik een BH van de livera had vroeg ze nog; 'weet je dat zeker?' Ik: ja...Jullie hadden alleen torselets, en aangezien ik met gevoelige darmen zit, die niet tegen 'druk' kunnen, leek me dat niet verstandig, dat had ik de vorige keer uitgelegd, en toen zeiden jullie dat zo'n bh ook kon...
Daar wist ze dus niks meer van...Maar goed, toch maar aan gedaan, en ze helpt me met m'n jurk aan doen, en ze heeft 'm nog maar half dicht, en toen was het al van; ehhh een torselet zal toch wel veel mooier staan hoor!
Dus ik vroeg haar, of ik dat dan niet even kon proberen, ook om het nog even goed te voelen enzo...Dus ze trekt m'n jurk naar beneden (normaal moet die over 't hoofd heen aan

) en de torselet om, en hop de jurk weer aan...
Dus coupeuse erbij, en de eerste spelden worden al vast gezet, en ik vraag; is het mogelijk dat ik m'n jurk nog zie met een bh...Want ik voel nu al ana m'n buik dat dit 'm niet word, de hele dag!
Weer een hoop gezucht, dan moest dat maar...Dus weer ene hoop getrek en gesjor, en ik zag toch écht geen verschil met of zonder torselet, en m'n zussen en moeder ook niet...En die vrouw maar beweren dat het toch véél mooier zat met een torselet.
We hadden ook van alles afgesproken, de 1e x, maar daar wisten ze nu opeens niks meer van...Zo raar allemaal! Zal blij zijn als ik m'n jurk heb, en dat 'ie goed zit!
Want ik vond m'n decolleté ook te diep, dus zegt die vrouw: nou dan nemen we de halter even een beetje in, en dna is het klaar...Dus m'n zus kijkt haar vol verbazing aan; maar als je die halter inneemt, word die jurk korter! En hij is nu precies op de goeie lengte!
Oh ja...dat was waar ook...Nou ik heb er eerlijk gezegd niet veel vertrouwen in

't Is dat ik al een behoorlijk bedrag aan heb moeten betalen!