Moderator: Moderafo's
Pjotr1992 schreef:Ik ben helemaal geen fanantieke gamer,speelde vroeger welk vaak Anno 1600 en 2 en soms roller coaster. Ik ben wel een beetje geintereseerd in de wii,wij hadden er op de middelbare school een,eigenlijk voor de bruggers bij gym,maar we zaten er ook vaak genoeg op. Is het nu echt zo dat het gezond voor je is? Ik las ooit dat stofzuigen zelfs nog beter is.
Pjotr1992 schreef:Haha,zeker niet de wii fit?:P
Faramir schreef:Balen zeg van dat spel die ergens kwijt is geraakt. Vreemd dat ze pas over drie weken kunnen kijken waar het misgegaan is. Zo lang zul je dus waarschijnlijk minimaal moeten wachten op je spel. Of sturen ze een ander exemplaar?
Maar aangezien je importeert weet je vast wel een leuk en betrouwbaar adres waar ik MAG (PS3) kan kopen voor een zacht prijsje en waarvan ik hem zo'n beetje rond de release in huis heb.
Mortlach schreef:Eerste keer inderdaad; meestal gaat het gewoon goed met games van overzee. Het zal wel met het extreme winterweer in Engeland van de afgelopen periode te maken hebben.
Majora's mask is toch een vervolg op OoT? Is het dan niet handiger voor mij om eerst dat te spelen?
Faramir schreef:Ok thx, ik zal is kijken.
Tegelijkertijd met mijn PS3 heb ik een tweedehands Gamecube gekocht. Mijn oude paarse kubus was helaas overleden. Koste me maar 15 euro met drie maanden garantie bij een gameshop. Zelda the Windwaker heb ik nog liggen. Ben ik nooit echt ver mee gekomen op de een of andere manier. Die Wii Zelda sprak me meer aan, maar ook die heb ik nooit uit kunnen spelen.
Faramir schreef:Ok thx, ik zal is kijken.
Tegelijkertijd met mijn PS3 heb ik een tweedehands Gamecube gekocht. Mijn oude paarse kubus was helaas overleden. Koste me maar 15 euro met drie maanden garantie bij een gameshop. Zelda the Windwaker heb ik nog liggen. Ben ik nooit echt ver mee gekomen op de een of andere manier. Die Wii Zelda sprak me meer aan, maar ook die heb ik nooit uit kunnen spelen.
Spons schreef:oei das balen , Network-attached storage of het acroniem NAS staat voor een opslagmedium dat op het netwerk aangesloten is. Dit systeem maakt gebruik van het TCP/IP protocol voor de dataoverdracht. NAS-apparaten zijn in feite volwaardige fileservers. Bij NAS wordt het bestandssysteem beheerd vanuit het NAS-systeem zelf, in tegenstelling tot SAN, waarbij het bestandssysteem beheerd wordt door servers. NAS is ontwikkeld door storage leverancier NetApp.
zo kan je dus alles delen in huis (en van buitenaf benaderen met een wachtwoord en het goede adres, je eigen blog opzetten foto;s delen met elkaar, ftp server , mail server en downloaden terwijl de pc uitstaat ! ongeveer in een notedop zeg maar !
O ja ook nog dienen als mediaserver voor films en muziek naar de xbox 360 !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten