games

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Pjotr1992
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Re: games

Berichtdoor Pjotr1992 » 16 jan 2010 14:02

Ik ben helemaal geen fanantieke gamer,speelde vroeger welk vaak Anno 1600 en 2 en soms roller coaster. Ik ben wel een beetje geintereseerd in de wii,wij hadden er op de middelbare school een,eigenlijk voor de bruggers bij gym,maar we zaten er ook vaak genoeg op. Is het nu echt zo dat het gezond voor je is? Ik las ooit dat stofzuigen zelfs nog beter is. :mrgreen:

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 16 jan 2010 15:35

Pjotr1992 schreef:Ik ben helemaal geen fanantieke gamer,speelde vroeger welk vaak Anno 1600 en 2 en soms roller coaster. Ik ben wel een beetje geintereseerd in de wii,wij hadden er op de middelbare school een,eigenlijk voor de bruggers bij gym,maar we zaten er ook vaak genoeg op. Is het nu echt zo dat het gezond voor je is? Ik las ooit dat stofzuigen zelfs nog beter is. :mrgreen:

Ach, als je ziet hoe ik Wii speel: onderuitgezakt op de bank met minimale bewegingen hoor.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Pjotr1992
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Pjotr1992 » 16 jan 2010 17:31

Haha,zeker niet de wii fit?:P

Faramir

Berichtdoor Faramir » 16 jan 2010 21:15

Balen zeg van dat spel die ergens kwijt is geraakt. Vreemd dat ze pas over drie weken kunnen kijken waar het misgegaan is. Zo lang zul je dus waarschijnlijk minimaal moeten wachten op je spel. Of sturen ze een ander exemplaar?

Maar aangezien je importeert weet je vast wel een leuk en betrouwbaar adres waar ik MAG (PS3) kan kopen voor een zacht prijsje en waarvan ik hem zo'n beetje rond de release in huis heb.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 16 jan 2010 22:35

Pjotr1992 schreef:Haha,zeker niet de wii fit?:P

Lol, nee, zeker niet, alleen als het voor mijn werk moet. En je zou eens moeten zien hoe er bij ons op kantoor gewerkt wordt, onderuitgezakt, hangend achter de pc. Heerlijk.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 16 jan 2010 22:42

Faramir schreef:Balen zeg van dat spel die ergens kwijt is geraakt. Vreemd dat ze pas over drie weken kunnen kijken waar het misgegaan is. Zo lang zul je dus waarschijnlijk minimaal moeten wachten op je spel. Of sturen ze een ander exemplaar?

Geen idee om eerlijk te zijn. Het stond zo in de voorwaarden. Ze gebruiken natuurlijk gewoon een pakketdienst als UPS ofzo, en daar zal het eerst als "misgegaan" moeten worden verwerkt voor het weer bij Play.com terecht komt en ze me een nieuw exemplaar kunnen sturen. Ik wacht het geduldig af. Ik heb toch al teveel spellen om uit te kiezen ;-)

Maar aangezien je importeert weet je vast wel een leuk en betrouwbaar adres waar ik MAG (PS3) kan kopen voor een zacht prijsje en waarvan ik hem zo'n beetje rond de release in huis heb.

Nou, play.com is dus meestal wel goed, en redelijk qua prijs. Je kan ook gamestop.com proberen, dat is amerikaans, dus amerikaanse prijzen, maar met de verzendkosten en de invoerrechten kom je wel op Europese prijzen uit. Maar meestal bestel ik mijn games bij Gamemania.nl dus als je daar een vestiging in de buurt hebt zitten, zou ik dat doen. Normale (dus volle mep) prijzen, maar wel de dag voor de release op te halen. Om de een of andere reden zijn ze altijd een dag te vroeg.

Oh, ik zie net dat ze bij beide sites Zelda's Wind Waker hebben.... ohhhhhh... hebhebheb!

Faramir

Berichtdoor Faramir » 16 jan 2010 22:48

Ok thx, ik zal is kijken.

Tegelijkertijd met mijn PS3 heb ik een tweedehands Gamecube gekocht. Mijn oude paarse kubus was helaas overleden. Koste me maar 15 euro met drie maanden garantie bij een gameshop. Zelda the Windwaker heb ik nog liggen. Ben ik nooit echt ver mee gekomen op de een of andere manier. Die Wii Zelda sprak me meer aan, maar ook die heb ik nooit uit kunnen spelen.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 17 jan 2010 00:38

Mortlach schreef:Eerste keer inderdaad; meestal gaat het gewoon goed met games van overzee. Het zal wel met het extreme winterweer in Engeland van de afgelopen periode te maken hebben.

Zou goed kunnen inderdaad. Misschien komt ie nog! :)
Majora's mask is toch een vervolg op OoT? Is het dan niet handiger voor mij om eerst dat te spelen?

Het is geen must, maar ik heb dat wel gedaan. Aangezien Oot wat makkelijker is zou je die misschien beter als eerste kunnen spelen, maar voor de verhalen maakt het niets uit.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 17 jan 2010 00:39

Faramir schreef:Ok thx, ik zal is kijken.

Tegelijkertijd met mijn PS3 heb ik een tweedehands Gamecube gekocht. Mijn oude paarse kubus was helaas overleden. Koste me maar 15 euro met drie maanden garantie bij een gameshop. Zelda the Windwaker heb ik nog liggen. Ben ik nooit echt ver mee gekomen op de een of andere manier. Die Wii Zelda sprak me meer aan, maar ook die heb ik nooit uit kunnen spelen.

Wegens gebrek aan inspiratie of kwam je vast te zitten?

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 17 jan 2010 00:55

Faramir schreef:Ok thx, ik zal is kijken.

Ik heb nog nooit een zelda avontuur uitgespeeld, zelfs WindWaker niet. Er komt altijd een punt dat het mijn interesse verliest, al kwam het bij WW vrij laat. Ik heb Zelda voor de Wii ook, daar kom ik ook niet meer verder.

maboc
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor maboc » 17 jan 2010 01:05

Spons schreef:oei das balen , Network-attached storage of het acroniem NAS staat voor een opslagmedium dat op het netwerk aangesloten is. Dit systeem maakt gebruik van het TCP/IP protocol voor de dataoverdracht. NAS-apparaten zijn in feite volwaardige fileservers. Bij NAS wordt het bestandssysteem beheerd vanuit het NAS-systeem zelf, in tegenstelling tot SAN, waarbij het bestandssysteem beheerd wordt door servers. NAS is ontwikkeld door storage leverancier NetApp.

zo kan je dus alles delen in huis (en van buitenaf benaderen met een wachtwoord en het goede adres, je eigen blog opzetten foto;s delen met elkaar, ftp server , mail server en downloaden terwijl de pc uitstaat ! ongeveer in een notedop zeg maar !

O ja ook nog dienen als mediaserver voor films en muziek naar de xbox 360 !

Er zit overigens wel een enorme performance-bonus aan een NAS. Als het je om snelheid te doen is kun je beter naar SAN's gaan kijken. Een datablock dat aan een NAS word gevraagd moet de hele TCPIP stack van de server door. Da's nogal duur. En SAN block wordt vrijwel volledig door de HBA afgehandeld.
(Geldt uiteraard niet zo zeer voor thuis toepassingen, waar performance geen issue is, maar een beetje database heeft toch echt liever een SAN)
Hij die u roept is trouw en doet zijn belofte gestand.
(1 Tessalonicenzen 5 vers 24)

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 17 jan 2010 01:32

mensen denken vaak dat ik een computernerd ben omdat ik veel game, een bril draag en bovengemiddeld intelligent ben maar ik heb echt geen idee waar jullie het nu over hebben. :-$

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 21 jan 2010 00:54

Woei, net terug van de IQ-quiz. Ik zat vooraan, en een van de presentatoren heeft me zelfs een vraagje gesteld. Was al met al best een leuke ervaring, en mijn score viel ook niet tegen. Het gemiddelde van mijn "vak" wel overigens, maar de collega's waar ik mee was en ik hebben dat gemiddelde flink opgehoogd.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 26 jan 2010 11:45

Ooww... nog iets meer dan een maandje totdat Battlefield: Bad Company 2 uitkomt. Wat heb ik me destijds vermaakt met deel 1 zeg. Sterker nog, die speel ik zo nu en dan nog steeds wel eens, de multiplayer dan.

Tot die tijd nog Dante's Inferno, Bioshock 2 en Bayonetta als dat eindelijk eens binnenkomt.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 27 jan 2010 22:58

Eindelijk de mensen van play.com kunnen melden dat mijn Bayonetta niet is gearriveerd. Waarschijnlijk komt er dus binnenkort een nieuwe aan, bezorgtijd 3 tot 5 werkdagen, zucht.

Terug naar “Archief”