kinderen-huwelijk-verantwoordelijkheid

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 22 jun 2007 15:32

Lalage schreef:Ieder heeft zo z'n talenten en die moet je gebruiken. Het is dan inderdaad wel handig om een partner te zoeken die de talenten heeft die jij totaal niet hebt, in ieder geval waar het om het huishouden gaat ;)
Borkdude is goed in dingen kwijt maken en ik moet het dan altijd zoeken... dus ook altijd hij iets zelf op een onlogische plek legt, dan moet ik gaan zoeken waar het is, omdat hij het zelf niet meer kan vinden. En dan zeg ik altijd: het ligt niet op de plek waar ik het altijd leg, dus heb jij het zelf kwijt gemaakt. Helpt natuurlijk niets, ik moet toch zoeken. Een tijdje geleden hoorde ik m'n vader aan m'n moeder vragen: waar is mijn trui? Zegt m'n moeder: het is toch jouw trui, die heb je zelf ergens neergelegd, ik weet niet waar. Blijkbaar is het erfelijk :mrgreen: Al is m'n moeder ook goed in dingen verstoppen en dan vergeten waar het is, m'n zusje vindt het altijd wel weer, vooral als het eten is!

Euh wat was het topic ook alweer?

Haha! Ja, ieder heeft zijn/haar eigen talenten :mrgreen:

Het topic... uhm... kinderen-huwelijk-verantwoordelijkheid. Het ging over de zorg voor de kinderen ... :wink:

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 22 jun 2007 15:38

Galateia schreef:
rosalie83 schreef:Hahaha lachen zeg! Of nou ja, misschien ook niet :mrgreen:
Nee, bij ons is dat toch wel andersom. Mijn exemplaar gaat echt wel uit zichzelf stofzuigen en de badkamer doen en zo, maar bijvoorbeeld de was en strijk en boodschappen en zo moet ik regelen, anders komt het niet goed 8)

Haha! Nou ja, soms vind ik het zelf ook wel vervelend, dat ik zo'n ramp ben. Ik ben een chaos, een dromer ... Maar mijn lieve man lacht dan altijd, streelt me over mijn wang en zegt dat mijn chaos mijn charme is ...

Hij is al enorm blij als ik mezelf niet kwijt heb gemaakt als hij thuis komt...

Boodschappen mag ik niet doen. Want dan is er op een gegeven moment gewoon geen eten meer.
In de keuken mag ik helemaal niks doen. Dat komt gewoon niet goed! Hij heeft echt een mooie keuken gebouwd in ons huis en ik heb er 2 keer (in 3 jaar tijd) in gekookt...

Als ik 's ochtends later naar mijn werk moet en mijn man is al weg voordat ik heb ontbeten, dan moet ik hem soms opbellen om te vragen waar de cornflakes staan... of de suiker...

Gisteren waren we de afstandbedienign kwijt. Die had ik per ongeluk in de koelkast gelegd toen ik drinken ging inschenken...

Als de wasmand vol is, dan kan er altijd nog minstens zoveel bovenop :mrgreen:

Boodschappen en supermarkten??? Ik weet niet eens wat een brood kost

:oops:

Hey, maar er is ook iets wat HIJ niet mag doen: mijn tere kledingstukken (die ik altijd collector's items noem, of zelf ontworpen en gemaakte dingetjes) strijken, opvouwen, of wat dan ook. Van mijn collectie blijft hij af. Nou weet hij toch niet hoe hij met kant, voile, etc om moet gaan, dus dat is helemaal mijn ding :mrgreen:

Hahaha je bent een beetje leip volgens mij :wink: :mrgreen: Maar wel leuk hihi! Maargoed, zo vul je elkaar goed aan ;)

Terug naar “Archief”