@liefie: hier 3 keer blaasontsteking gehad, 2 keer achter elkaar ivm niet goed behandeld en daarna nog een keer. Na 1x echo gehad, geen afwijkingen, bloedonderzoeken wel een ontsteking te zien maar verder gelukkig niks. En de laatste keer ook een blaasonderzoek met katheter. Nu ist gelukkig een maandje 'schoon' dus hopelijk blijft dat zo!
@Schipje: Volgens mij heeft hij nu oorpijn. Druppels helpen goed, maar hopelijk wordt het geen grote ontsteking... Hij is in elk geval erg vrolijk, heeft wel koorts en slaapt alleen bij mij in de doek. Al heeft hij vannacht tot 4 uur geslapen (meestal wordt hij iedere 2 uur wakker...!) dus dat was wel lekker! Vannacht dus weer een zetpil met druppels... en maandag naar de huisarts als hij nog steeds koorts heeft.
@Laura: fijn dat hij thuis is, lijkt me geweldig om te zien als ze elkaar ontmoeten! Jammer dat het maar kort is, maar geniet ervan! En hopelijk was het gesprek goed.
@Jannoek: ik hoop dat het allemaal meeviel vanmiddag!
@ PPM: sjonge, het zit jullie ook niet mee hé! Hoop voor jullie dat de kuur snel werkt en dat het noro over 2 weken weg is!
Ik ga een rondje lopen, dan slaapt hij tenminste snel