Yael schreef:Ik heb het afgelopen jaar geen vakantie genomen, het lijkt me nu wel wat om begin januari een paar weken naar Israel te gaan.
Ga je dan met stenen gooien of hou je het maar bij sneeuwballen?

Moderator: Moderafo's
smArtjan schreef:Yael schreef:Ik heb het afgelopen jaar geen vakantie genomen, het lijkt me nu wel wat om begin januari een paar weken naar Israel te gaan.
Ga je dan met stenen gooien of hou je het maar bij sneeuwballen?![]()
Yael schreef:smArtjan schreef:Yael schreef:Ik heb het afgelopen jaar geen vakantie genomen, het lijkt me nu wel wat om begin januari een paar weken naar Israel te gaan.
Wie weet met sneeuwballen, het lijkt me wel leuk dat een keer mee te maken sneeuw in Jerusalem.Met stenen gooien is aan mij niet besteed.
smArtjan schreef:Yael schreef:smArtjan schreef:Yael schreef:Ik heb het afgelopen jaar geen vakantie genomen, het lijkt me nu wel wat om begin januari een paar weken naar Israel te gaan.
Wie weet met sneeuwballen, het lijkt me wel leuk dat een keer mee te maken sneeuw in Jerusalem.Met stenen gooien is aan mij niet besteed.
Succes met gooien dan, en veel plezier met kijken daar! T is daar volgens mij ontzettend mooi, lijkt me heel bijzonder om dan rond te lopen op plaatsen waar bijna 2000 jaar geleden Jezus zelf ook rondliep.
Wiepie schreef:Leuk plannen allemaal, ik lees dat veel mensen gaan wintersporten
Dat lijkt me enorm leuk om een keer te doen!
Heb nog geen reisplannen voor volgend jaar, misschien een weekje zeilen in NL.
MissF schreef:Ik vond zelf Italie echt heel mooi. Maar wij reden het wel in 2 dagen, en zeker met 2 (kleine) kinderen lijkt me dat best een eind.
Maargoed, kan het niet in 2 dagen? Dat je ergens tussenin overnacht?
Yael schreef:smArtjan schreef:Yael schreef:smArtjan schreef:Yael schreef:Ik heb het afgelopen jaar geen vakantie genomen, het lijkt me nu wel wat om begin januari een paar weken naar Israel te gaan.
Succes met gooien dan, en veel plezier met kijken daar! T is daar volgens mij ontzettend mooi, lijkt me heel bijzonder om dan rond te lopen op plaatsen waar bijna 2000 jaar geleden Jezus zelf ook rondliep.
Als er sneeuw ligt. Je kunt in Israel zowel naar de wintersport gaan als naar de zon.![]()
In principe is het vooral de bedoeling om vrienden te ontmoeten aangezien dit ws. voorlopig de laatste keer zal zijn dat ik naar Israel ga. De laatste keren dat ik naar Israel ging was om vrijwilligerswerk te doen, maar nu is het echt vakantie.
Dat het een prachtig land is is zeker waar. Als je de kans hebt moet je er zeker eens heengaan.
Zijn jouw plannen om naar voormalig Stalingrad te gaan concreet? Eigelijk lijkt me dat ook wel interessant om eens te zien.
pol schreef:MissF schreef:Ik vond zelf Italie echt heel mooi. Maar wij reden het wel in 2 dagen, en zeker met 2 (kleine) kinderen lijkt me dat best een eind.
waar zaten jullie dan in italie? en waar heb je overnacht. Dit jaar waren we in Frankrijk, was zon 900 km en dat hebben we in 1 dag gedaan.
pol schreef:MissF schreef:Ik vond zelf Italie echt heel mooi. Maar wij reden het wel in 2 dagen, en zeker met 2 (kleine) kinderen lijkt me dat best een eind.
waar zaten jullie dan in italie? en waar heb je overnacht. Dit jaar waren we in Frankrijk, was zon 900 km en dat hebben we in 1 dag gedaan.
Marnix schreef:Trento is nog wel redelijk te doen met kleine kinderen, in Duitsland kan je aardig doorrijden, zeker in september. Wat dat betreft is Noord-Italie beter te doen dan Zuid Frankrijk of Spanje.... en als je vaker in Frankrijk bent geweest is het weer eens wat anders.
Als je mooi-weer-garantie wil zijn er ook niet zo heel veel mogelijkheden. Zuid-Frankrijk, Noord-Spanje, Noord-Italie of misschien Karinthie (Zuid-Oost-Oostenrijk). Italie kan ik in ieder geval van harte aanraden. En het is dus wel te doen met twee chauffeurs. Gewoon heel vroeg weggaan en dan kan je wel wat vaker stoppen.
Jo'tje weet daar nog wel een leuke camping, als je interesse hebt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 gasten