kwebbel schreef:Ik weet haast wel zeker dat ik ga huilen denk ik..........

Maar ja da's misschien ook maar een keer goed ook.
Ik wil toch van een aantal dingen af waarmee ik zit................ Het klinkt echt heel stom maar nu ik eenmaal het traject begonnen ben lijkt het allemaal mee te vallen, en weet ik eigenlijk amper waarom ik naar MW ga..... !! Is dat normaal ofzo ?

Ik herken je helemaal Kwebbel, ik vroeg me toen ik de eerste keer na m'n psych ging ook af, waarom ben ik na de huisarts geweest? Waarom heb ik toch ooit die afspraak gemaakt? Nu denk ik dat nog wel eens, maar zoals ik dacht ik al eerder had gezegd, meer om het feit dat ik het erg moeilijk vind. Tegen mezelf zeg ik dan, je hebt toch a gezegd, nu moet je ook verder! Soms denk ik ook dat ik ga huilen, maar ik kan bij een ander niet huilen, soms erg lastig

. Ik hou het helemaal tegen, omdat ik het niet kan en niet durf

.
Probeer wel tijdens de intake te laten zien, hoe moeilijk jij het er mee hebt. Tijdens me intake gesprek met m'n psych was ik vrij open, de gesprekken daarna erg gesloten. Doordat ik tijdens de intake vrij open ben geweest, waren ook veel dingen duidelijk voor hem. Had toen ook het gevoel dat ik soms moest huilen, en dat had hij door, en zei me ik zie dat dat emotie bij je opwekt en ging juist daarop doorvragen.
En er zijn zoveel mensen die je willen helpen, sommige weten zelfs wel wat jij doen moet. Maar JIJ bent degene die het doen moet, het verwerken moet.
Het enigste wat ik je zeggen kan, heel veel sterkte 20 januari. Het lijkt nu nog best lang te duren, maar voor je het weet is het 20 januari en zit je daar!
En net wat Riska zegt, het is geen gemakkelijke weg, maar wel de enige die goed is. Je kunt er alleen maar beterder van/door worden!
*HUG* en een bloemetje

!!
Wat de toekomst brengen moge........