Pauline schreef:*Annet* schreef:Ik vraag nooit aan iemand of het geen tijd wordt voor een relatie maar ik vind het wel vaak sneu voor mensen die al half 20 zijn en single zijn. Niet omdat een relatie nu zo geweldig is enz. maar het lijkt mij zo erg als je geen maatje hebt waar je door dik en dun op kun steunen. Waar je bij kan lachen en huilen en zoiets heb je als mens toch zo nodig?
ben over een maand precies halverwege de 20, ik ben al 5 jaar vrijgezel en nee ik vind het niet erg.
natuurlijk mis ik soms intiem contact. of lekker knuffelen ofzo, maar verder de meeste tijd...vind ik het echt niet erg en ben ik juist blij. in mijn ogen is een relatie alleen maar iets wat er voor zorgt dat dingen vaak langzamer gaan. je moet het samen regelen etc...alleen gaat een stuk sneller, en ik wil gewoon nog een hoop doen:-)
maar goed, als het de tijd is dan is het ook goed hoor.
waar ik vaak wel heel erg van baal zijn dan van die mensen die je 1 keer per jaar ziet en die vragen: 'heb je al een vriend?' nee is het dan als antwoord en dan komt het: 'een vriendin dan?, ach ja tegenwoordig kan dat toch ook dus ik dacht ik vraag het maar'
dat vind ik gewoon stom.
heel herkenbaar.
Ik was iets jonger toen mensen in mijn omgeving al dingen gingen vragen etc. Ik werd daar zo moe van. Dit kwam miss. wel doordat mijn broers en zussen allemaal al getrouwd waren en m'n broertje ook al verkering had. Ja en?
Nu heb ik wel verkering en trouwplannen. Achteraf gezien had ik ook niet veel eerder willen trouwen. (op nog jongere leeftijd)