VERWIJDERD

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 07 okt 2006 21:11

Jess schreef:
Ik ben geen 15 meer, eerder het dubbele!

:wink: sorry, ik zag je aantal berichten even voor je leeftijd aan. nogmaals mijn excuses, maar dan vind ik het helemaal niet vreemd. :wink:
Auf Wiedersehen!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 07 okt 2006 22:37

MrSokkie schreef:
Jort schreef:Zelf vind ik: een vrouw moet jonger, niet rijker en niet langer dan een man zijn. Aan minstens 2 van deze voorwaarden moet worden voldaan. :|

Waarom mag een vrouw niet rijker zijn dan haar man? Bang dat je als man je vrouwtje niet meer kunt beheersen met geld?

Wat een onzin zeg. Ik ben 1 cm langer dan Borkdude, wel 9 maanden jonger, en we verdienen precies evenveel. Dus het zou best kunnen gebeuren dat ik in de toekomst 's iets meer verdien. Wat is daar erg aan?

Ik heb een stel gekend waarvan de vrouw 50 was en de man 30. Ze pasten heel goed bij elkaar, waren heel leuk. Het was wel maf dat haar kinderen bijna net zo oud waren als haar man, maar dat ging ook prima.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 07 okt 2006 23:04

Ik kan me wel een klein beetje in Jort vinden hoor, al noem ik het geen voorwaarden.
Ik vind het gewoon apart staan als het meisje kleiner is dan de jongen. Ik ben gelukkig klein van lengte, dus heb ik het makkelijk ;)
Ik vind het ook wel leuker staan ofzo, als mn vriend betaald in het restaurant, als we met vrienden hebben gegeten. Hij is nu eenmaal rijker, dus het komt daar wel op neer.
Al vind ik het soms heel erg irritant dat ik, doordat ik bijna geen inkomen heb, sommige dingen gewoon neit kan betalen. Ik kan gewoon niet gaan sparen voor onze bruiloft, ja, een heeeeel klein beetje, omdat ik stage loop en verder amper werk. Hij werkt gewoon fulltime en heeft ernaast een eige bedrijf, dus wat ik een jaar spaar, spaart hij in een maand bij wijze van. Dan wens ik wel eens dat ik de rijkste was ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 07 okt 2006 23:39

Tja, dat vond ik ook wel jammer, dat ik niet zoveel kon meebetalen aan onze bruiloft als Borkdude. Maar uiteindelijk hebben onze ouders/familie/gasten alles betaald! :mrgreen:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 08 okt 2006 00:21

Jort schreef:Zelf vind ik: een vrouw moet jonger, niet rijker en niet langer dan een man zijn. Aan minstens 2 van deze voorwaarden moet worden voldaan.
:|

Mijn vriendin is ouder, rijker en langer dan ik. En ze is geweldig. :P

Het lijkt er een beetje op of je je vrouw op die manier koste wat kost in een achtergestelde positie wilt houden.. als je allebei emotioneel volwassen en zelfstandige personen bent zijn dat soort zaken niet echt relevant meer.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 08 okt 2006 09:12

Aragorn schreef:
Jort schreef:Zelf vind ik: een vrouw moet jonger, niet rijker en niet langer dan een man zijn. Aan minstens 2 van deze voorwaarden moet worden voldaan.

Je bedoelt dat ze minder studieschuld heeft 8) :P? Juist de tweede eigenschap maakt haar uiteraard zo geweldig 8)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 08 okt 2006 09:14

Ow ik bedenk nu dat wij zijn getrouwd in gemeenschap van goederen, dus wij zijn precies even rijk :mrgreen:
btw Verzamel voor jezelf geen schatten op aarde: mot en roest vreten ze weg en dieven breken in om ze te stelen. Mattheus 6:19

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 08 okt 2006 12:40

rafaell schreef:
Aragorn schreef:

Je bedoelt dat ze minder studieschuld heeft 8) :P? Juist de tweede eigenschap maakt haar uiteraard zo geweldig 8)

Eh, een lagere studieschuld eigenlijk niet bedenk ik me nu, maar dat trek ik vast nog wel recht. 8) Maar ze heeft wel een hoger inkomen.

Jort
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Jort » 09 okt 2006 07:21

rafaell schreef:
Aragorn schreef:

Precies :mrgreen:

En aangezien het eerste meestal met het tweede samenhangt... begrijp je al dat het niks te maken hebt met "achtergestelde positie", Aragorn. :P

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 09 okt 2006 11:18

Hm, hoezo niet? Ik begrijp het niet helemaal geloof ik..

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 10 okt 2006 15:50

Mijn zusje is van dee week getrouwt met een jongen die 7 jaar ouder is.
Ze hebben zo staan stralen samen dat ik niet zou weten waarom die 2 samen niet verder zouden moeten gaan.

Over lengte e.d.:
Mijn oom komt niet verder dan de schouder van mijn tante. Hun lengte staan hun geluk echt niet in de weg. En geld is handig maar maakt je uit eindelijk ook niet gelukkig. Mij zou het niet uit maken wie er meer verdiend.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 10 okt 2006 16:04

Leeftijdsverschil... ach volgens mij maakt het niet zo heel veel uit, als er maar echte liefde is!!

Voor het gezicht staat het leuker als de vrouw wat kleiner is, maar of het wat af doet van het geluk als het niet zo is??? Misschien zijn de stellen waar de vrouw langer is dan de man wel veel gelukkiger over het algemeen genomen dan de 'kortere' vrouwen....

En over geld, ik was blij dat ik geld had gespaard in de tijd dat ik werkte, mijn man zat toen nog op school dus kon die veel minder sparen dan mij, zijn we nu minder gelukkig? We verdienen nu ongeveer gelijk, maar als vlieger aanbied om te stoppen met werken zodat ik fulltime door kan gaan werken vind ik het prima hoor :wink: (hij zal dit alleen niet zo snel doen...)

meboy

Berichtdoor meboy » 10 okt 2006 17:07

tussen ons 2en zit zes jaar verschil:

hij zwart ik blank

Ik héél ietsje groter

zelfde schoenmaat, dat dan weer wel :D

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 10 okt 2006 17:10

meboy schreef:tussen ons 2en zit zes jaar verschil:

hij zwart ik blank

Ik héél ietsje groter

zelfde schoenmaat, dat dan weer wel :D

Grinnik, voor jullie maakt het ook niet uit wie er groter is :P

Anyway, ik vind dat sowieso geen bal uitmaken ook :)

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 10 okt 2006 17:25

ik ben ruim 30 centimeter korter dan Mark geloof ik... 8)
Afbeelding

Terug naar “Archief”