Het grote Koor-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 08 jun 2006 17:55

bloob schreef::shock: Zit díe op Chenanja???? :shock:

die zit er op ja! Iis dat zo schokkend? 8) maar die huppelt niet hoor :wink: Kweet denk wel wie dat is, maarre.. nou ja, laat maar :P
Er zitten er trouwens nog veel meer uit barneveld op ..

Tine
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Tine » 08 jun 2006 17:57

Haha, kweet niet of hij huppelt, hij zingt in ieder geval wel enthousiast! Al een beetje zin in zaterdag? :wink:

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 08 jun 2006 18:21

Tine schreef:Haha, kweet niet of hij huppelt, hij zingt in ieder geval wel enthousiast! Al een beetje zin in zaterdag? :wink:

Uiteraard, zingen is altijd leuk (en gezellig!) zit jij op jigdaljahu soms dan? Want dat koor komt toch uit Barendrecht?

Tine
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Tine » 08 jun 2006 18:24

Ja dat klopt! Jigdaljahu komt inderdaad uit Barendrecht! Ook een erg gezellig koor, ik zit er al op vanaf de oprichting en het blijft nog steeds leuk, beter gezegd, het wordt nog iedere keer steeds leuker! :D

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 08 jun 2006 18:26

Tine schreef:Ja dat klopt! Jigdaljahu komt inderdaad uit Barendrecht! Ook een erg gezellig koor, ik zit er al op vanaf de oprichting en het blijft nog steeds leuk, beter gezegd, het wordt nog iedere keer steeds leuker! :D

Gaaf, moet je wel ff tine gillen zaterdagaaf, weetk wie je bent :wink: Mn nicht zit ook bij jullie op koor, annemiek!

Tine
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Tine » 08 jun 2006 18:27

Haha, zal ik doen, ik ben ook sopraan! Ben wel eens op concerten van jullie wezen luisteren toen mijn vriend nog op Chenanja zat. Hoe heet je nicht van achter?

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 08 jun 2006 22:10

Tine schreef:Haha, zal ik doen, ik ben ook sopraan! Ben wel eens op concerten van jullie wezen luisteren toen mijn vriend nog op Chenanja zat. Hoe heet je nicht van achter?

Molenaar.. maar dan weetk denk wel wie jij bent.. iig je vriend :P Leuk! Kgeef wel n gil 8)

bloob
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor bloob » 08 jun 2006 22:12

annvisser schreef:
bloob schreef::shock: Zit díe op Chenanja???? :shock:

die zit er op ja! Iis dat zo schokkend? 8) maar die huppelt niet hoor :wink: Kweet denk wel wie dat is, maarre.. nou ja, laat maar :P
Er zitten er trouwens nog veel meer uit barneveld op ..

Niet schokkend, maar ik wist het niet.
2 december hebben wij b.l.e.w. weer een uitvoering in de Doelen. 8).
weer een stuk van Kerst oratorium en ps 116. Verdere invulling... tsja.. nog een btje verrassing, óók voor ons :mrgreen:
Arbeid rustig zonder zorgen, wat niet af komt is voor morgen :)

Tine
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Tine » 09 jun 2006 15:25

Haha, nou dan ken ik je nicht ook wel! 't wereldje toch maar weer klein he :wink: !

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 09 jun 2006 16:32

Onze nieuwe CD is inmiddels opgenomen! :D Was erg goed gegaan, veel stukken hoefden gelukkig maar twee keer gezongen te worden (twee keer doen ze altijd voor de zekerheid, kunnen ze nog een beetje knippen en plakken). In september komt ie uit! En dan hebben we ook een presentatieconcert (16 september, zie concertagenda).
Afbeelding

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 09 jun 2006 19:04

Gaaf Daphne!! Wij hebben afgelopen dinsdag onze laatse opgenomen cd gekregen.. is ook mooi geworden!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 09 jun 2006 19:16

annvisser schreef:Gaaf Daphne!! Wij hebben afgelopen dinsdag onze laatse opgenomen cd gekregen.. is ook mooi geworden!

Leuk! :D Lijkt me erg leuk om zo'n resultaat dan ook ein-de-lijk na zo'n opname te horen! De dirigent heeft alle fragmenten al wel kunnen beluisteren. Bij ons op de CD komt trouwens ook een "CD-Rom-gedeelte". Enkele filmfragmenten van "het zingende koor" komen daar op te staan. Lijkt me vreselijk om mezelf te zien zingen... :shock: :oops: (ik sta ook nog eens helemaal vooraan... 8) )
Afbeelding

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 09 jun 2006 19:41

Daphne schreef:
annvisser schreef:Gaaf Daphne!! Wij hebben afgelopen dinsdag onze laatse opgenomen cd gekregen.. is ook mooi geworden!

Leuk! :D Lijkt me erg leuk om zo'n resultaat dan ook ein-de-lijk na zo'n opname te horen! De dirigent heeft alle fragmenten al wel kunnen beluisteren. Bij ons op de CD komt trouwens ook een "CD-Rom-gedeelte". Enkele filmfragmenten van "het zingende koor" komen daar op te staan. Lijkt me vreselijk om mezelf te zien zingen... :shock: :oops: (ik sta ook nog eens helemaal vooraan... 8) )

Tsja, dat is idd erg confronterend :wink: Maar ach.. alles went, zelfs om jezelf te zien zingen :P
Ik kruip meestal lekker achteraan, maar tscheelt datk niet zo klein ben, daar zul jij dan meer last van hebben!

Maaike

Berichtdoor Maaike » 09 jun 2006 19:59

Achteraan staan zegt niet alles...ik sta ook achteraan, maar ksteek overal bovenuit:S

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 09 jun 2006 20:08

annvisser schreef:
Daphne schreef:

Tsja, dat is idd erg confronterend :wink: Maar ach.. alles went, zelfs om jezelf te zien zingen :P
Ik kruip meestal lekker achteraan, maar tscheelt datk niet zo klein ben, daar zul jij dan meer last van hebben!

Ik ben ook errug mini... 8) , maar 1,55, dus ja, als ik op de 2e rij ga staan, zie ik al niets meer... :mrgreen:
En ja, het zal vast wel een beetje wennen. Vorige week heb ik op school voor het eerst solo gezongen. Dit was proef voor een presentatie over je verleden, heden, toekomst die je in de vorm van drama of muziek moet uitbeelden. Dus ja, aanstaande maandag bij de echte presentatie ga ik maar een liedje zingen.... (een zelfgeschreven tekst op 'my heart will go on') Vond het vorige week vreselijk eng, maar zal er maandag denk ik minder tegenop zien.
Afbeelding

Terug naar “Archief”