bloob schreef::shock: Zit díe op Chenanja????
die zit er op ja! Iis dat zo schokkend?

Er zitten er trouwens nog veel meer uit barneveld op ..
Moderator: Moderafo's
Tine schreef:Ja dat klopt! Jigdaljahu komt inderdaad uit Barendrecht! Ook een erg gezellig koor, ik zit er al op vanaf de oprichting en het blijft nog steeds leuk, beter gezegd, het wordt nog iedere keer steeds leuker!
annvisser schreef:bloob schreef::shock: Zit díe op Chenanja????
die zit er op ja! Iis dat zo schokkend?maar die huppelt niet hoor
Kweet denk wel wie dat is, maarre.. nou ja, laat maar
![]()
Er zitten er trouwens nog veel meer uit barneveld op ..
annvisser schreef:Gaaf Daphne!! Wij hebben afgelopen dinsdag onze laatse opgenomen cd gekregen.. is ook mooi geworden!
Daphne schreef:annvisser schreef:Gaaf Daphne!! Wij hebben afgelopen dinsdag onze laatse opgenomen cd gekregen.. is ook mooi geworden!
Leuk!Lijkt me erg leuk om zo'n resultaat dan ook ein-de-lijk na zo'n opname te horen! De dirigent heeft alle fragmenten al wel kunnen beluisteren. Bij ons op de CD komt trouwens ook een "CD-Rom-gedeelte". Enkele filmfragmenten van "het zingende koor" komen daar op te staan. Lijkt me vreselijk om mezelf te zien zingen...
![]()
(ik sta ook nog eens helemaal vooraan...
)
annvisser schreef:Daphne schreef:annvisser schreef:Gaaf Daphne!! Wij hebben afgelopen dinsdag onze laatse opgenomen cd gekregen.. is ook mooi geworden!
Leuk!Lijkt me erg leuk om zo'n resultaat dan ook ein-de-lijk na zo'n opname te horen! De dirigent heeft alle fragmenten al wel kunnen beluisteren. Bij ons op de CD komt trouwens ook een "CD-Rom-gedeelte". Enkele filmfragmenten van "het zingende koor" komen daar op te staan. Lijkt me vreselijk om mezelf te zien zingen...
![]()
(ik sta ook nog eens helemaal vooraan...
)
Tsja, dat is idd erg confronterendMaar ach.. alles went, zelfs om jezelf te zien zingen
![]()
Ik kruip meestal lekker achteraan, maar tscheelt datk niet zo klein ben, daar zul jij dan meer last van hebben!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten