Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor JeeWee » 02 apr 2014 09:19

StillAwake schreef:Toch schijnen ooggetuigen melding te maken van een jongeman met Noord-Afrikaans uiterlijk...
Ben zelf géén ooggetuige, maar volg hierin blind wat ik gehoord heb...

Tja BLIND/BLOND volgen wat je gehoord hebt...
De één roept Turk, en jij komt weer met 'een jongeman met Noord-Afrikaans uiterlijk'

Vooral volgen... Blindelings...
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 02 apr 2014 09:19

benefietdiner schreef:Niets geleerd daar in Eindhoven van Deurne. Hier weer allochtonen van Turkse afkomst.

JeeWee schreef:En DIT is helemaal niet zo erg toch?

En DIT ook niet...
En DIT[/url ]niet...
En [url=http://www.refdag.nl/kerkplein/kerknieuws/penningmeester_kerk_steenwijk_krijgt_cel_voor_fraude_1_811760]DIT
al helemaal niet...

Misschien is het goed om je wat minder boven 'die zondaars' te verheffen en je realiseren dat WIJ geneigd zijn tot ALLE kwaad...

Natuurlijk is dat enorm triest.
Feit is dat er meer misdaden door Nederlanders met een Marokkaanse of Antilliaanse achtergrond worden gepleegd dan door Nederlanders zonder deze achtergrond.
En dat terwijl die laatste groep groter is.
Dat houdt alleen absoluut niet in dat autochtone Nederlanders géén misdadigers kunnen zijn.
Dat heb je met je linkjes wel redelijk aangetoond ;-) .

Dit probleem lost zich niet op door het te verzwijgen, dat heeft de praktijk van de laatste 25 jaar wel aangetoond.
Daarmee is nergens en door niemand ontkent dat wij allemaal wetten overtreden...

rotterdam
Generaal
Generaal

Berichtdoor rotterdam » 02 apr 2014 09:22

JeeWee schreef:
En DIT is helemaal niet zo erg toch?

En DIT ook niet...
En DIT niet...
En DIT al helemaal niet...

Misschien is het goed om je wat minder boven 'die zondaars' te verheffen en je realiseren dat WIJ geneigd zijn tot ALLE kwaad...

JeeWee spreekt verstandige taal =D>

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 02 apr 2014 09:22

StillAwake schreef:Toch schijnen ooggetuigen melding te maken van een jongeman met Noord-Afrikaans uiterlijk...
Ben zelf géén ooggetuige, maar volg hierin blind wat ik gehoord heb...

JeeWee schreef:Tja BLIND/BLOND volgen wat je gehoord hebt...
De één roept Turk, en jij komt weer met 'een jongeman met Noord-Afrikaans uiterlijk'

Vooral volgen... Blindelings...

Het slachtoffer is Turks, de dader hoogstwaarschijnlijk niet.
En over dat blind volgen: er staat: Hierin.
Waarom zou ik de verklaring van een ooggetuige overrulen omdat ik hoop dat het géén Marokkaan is geweest?
Dat zou duiden op het blind volgen van je eigen gevoel, wellicht nog dommer...

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 02 apr 2014 09:25

JeeWee schreef:
En DIT is helemaal niet zo erg toch?

En DIT ook niet...
En DIT niet...
En DIT al helemaal niet...

rotterdam schreef:JeeWee spreekt verstandige taal =D>

Klopt, maar daarmee is het probleem waar steden als Eindhoven, Gouda en Den Haag mee worstelen nog niet opgelost.
Het is ongetwijfeld verstandig wat hij zegt, maar in de Marokkanendiscussie doen deze argumenten er niet echt toe.

antoon

Berichtdoor antoon » 02 apr 2014 09:43

Je hebt het over een 'raddraaiers regering'
Je denkt kennelijk echt dat we met een dictator beter af zouden zijn...

Onder Poetin zoude de demonstrerende Marokkanen 10 jaar dwangarbeid gekregen hebben, zo werkt dat met mensen die geen eerbied hebben voor een lijdende vrouw, toch liever geen Poetin en geen dictator, we rotzooien maar rustig verder, het schijnt het beste te zijn

antoon

Berichtdoor antoon » 02 apr 2014 09:52

Klopt maar wat mij tegen de borst stuit is de arrogantie van de regering om iets aan te pakken, tevens word er steeds een signaal afgegeven dat Alochtonen alles mogen, niet letterlijk zegt men dat, maar vermomd in daden, veel alochtonen zijn het trouwens met mij eens, ook dat er teveel alochtonen zijn, Wilders krijgt wat dat betreft steun van hen

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 02 apr 2014 10:00

benefietdiner schreef:Ja ja nog even en dan lig je je eigen landgenoten op de guillotine en ga je de allochtonen bevolking verheerlijken. Geen enkel probleem voor jou natuurlijk dat die bevolking homo’s als eerst onder die valbijl leggen.

Tja, het is dit soort bangmakerij waarmee de oproep wordt gedaan om je bijbelse normen en waarden maar te laten vallen. De Bijbel leert gelukkig een andere weg. Dan maar lijden. Beter dan Hem met onchristelijk gedrag verloochenen uit angst voor onderdrukking.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 02 apr 2014 10:00

benefietdiner schreef:Dode door schietpartij in snackbar Eindhoven

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2245 ... tij__.html

Niets geleerd daar in Eindhoven van Deurne. Hier weer allochtonen van Turkse afkomst.
Zolang het erkennen van een groot probleem als racisme gezien wordt. Het zijn altijd de zelfden en het zal nooit veranderen zolang den Haag de feiten niet onder ogen durft te zien. Ik was ooit verdraagzaam richting deze lui. Maar mijn begrip is inmiddels nul. Ik begin een blinde haat tegen deze mensen te ontwikkelen. Het is niet meer de enkeling die het verpest voor de grote groep fatsoenlijke maar het is bij die lui de grote groep aso's die het verpesten voor die enkele fatsoenlijke. We zijn te laat ben ik bang. Elke vorm van erkenning door den Haag wordt tegengehouden door angst. Liever de kop in het zand en in de weekends uit eten en golfen dan het probleem bij naam en toenaam te noemen en net als Wilders opgesloten worden voor je eigen veiligheid. Daar hebben ze Geert voor....laffe regering hebben we. Wat mij betreft mag het leger ingezet worden om die overlast buurten massaal van het onkruid te ontdoen.

Een razzia onder bepaalde bevolkingsgroepen dus... Gezellig.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

antoon

Berichtdoor antoon » 02 apr 2014 10:14

Een razzia onder bepaalde bevolkingsgroepen dus... Gezellig.

Niets gezellig maar vind jij het gewoon dat Polen met regelmaat dronken achter het stuur zitten en ook mensen doodrijden, hier pas nog 2 oude mensen, finaal doodgereden toch lijkt de regering de problemen niet te onderkennen, dronken hoort een beetje bij Polen maar moeten wij dan last ondervinden, ik weet het echt niet.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 02 apr 2014 10:36

Ik vind dat criminelen vervolgd moeten worden.... of ze nou blank, donker, pools, Marokkaans, Turks of Nederlands zijn. En dat is ook wat de regering altijd zegt. Dat is alleen wat anders dan een wijk met Polen of Marokkanen binnenvallen en daar alle criminelen oppakken... dat mag als je bewijs hebt dat ze crimineel zijn... en dat moet je dan ook bij Nederlanders doen. Maar stellen dat als er niets tegen Polen in het algemeen wordt gedaan, men het probleem niet onderkent is natuurlijk onzin.

antoon

Berichtdoor antoon » 02 apr 2014 10:53

Ik vind dat criminelen vervolgd moeten worden.... of ze nou blank, donker, pools, Marokkaans, Turks of Nederlands zijn. En dat is ook wat de regering altijd zegt. Dat is alleen wat anders dan een wijk met Polen of Marokkanen binnenvallen en daar alle criminelen oppakken... dat mag als je bewijs hebt dat ze crimineel zijn... en dat moet je dan ook bij Nederlanders doen. Maar stellen dat als er niets tegen Polen in het algemeen wordt gedaan, men het probleem niet onderkent is natuurlijk onzin.

Klopt deels volgens mij
men is laks jarenlang hebben veel woonwagenbewoners geen belasting of andere rekening betaald, ik neem aan niet alle, wat is er dan nog voor oplossing met veel politie de wijk binnen rijden , want stellen zij als wij met weinig zijn worden we gemolesteerd.
ben je dan tegen woonwagenbewoners nee vind ik, maar de goede moeten onder de kwade lijden Nederlanders van Autochtone afkomst gebeurd het ook, toen ik jong was was er aardig wat criminaliteit onder langharigen, de politie ging een beetje gericht zoeken, het overgrote deel van onschuldige langharigen moet dan de rekening betalen, door dat zij onterecht verdacht zijn, of dat zij dat zo voelen , de maatschappij is nu eenmaal ingewikkeld

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 02 apr 2014 11:54

antoon schreef:Onder Poetin zoude de demonstrerende Marokkanen 10 jaar dwangarbeid gekregen hebben, zo werkt dat met mensen die geen eerbied hebben voor een lijdende vrouw, toch liever geen Poetin en geen dictator, we rotzooien maar rustig verder, het schijnt het beste te zijn

Gelukkig wonen we niet in Rusland en mag je hier vrij demonstreren.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 02 apr 2014 12:00

Marnix schreef:Gelukkig wonen we niet in Rusland en mag je hier vrij demonstreren.

Ook in Nederland mag je in principe niet vrij demonstreren maar heb je daar een vergunning voor nodig. Op basis daarvan had deze reljeugd gewoon opgepakt kunnen worden en met een boete heengezonden. Dat had een hoop onrust bij de bewoners van de plaats weggenomen.

antoon

Berichtdoor antoon » 02 apr 2014 12:21

Toen internet nog niet bestond, en de media de dienst uitmaakten, konden zij het volk nog van alles wijsmaken, en die tijd is voorbij - hopelijk definitief.

gevonden op een forum, ik onthoud mij van de rest om geen olie op het vuur te gooien bij mensen die er anders over denken, dus stel ik de uitspraak centraal Geïsoleerd van de kontekst die tegen het regerings belijd inging.

Toch zit er een stukje waarheid in , het volk wordt mondiger en kan zijn mening kwijt, mu maar hopen dat regerings mensen dat ook inzien en niet zomaar wat in hun eigen belang verkwanselen of doordrukken, want zij krijgen de rekening virtueel aangeboden.

Terug naar “Archief”