Ik vind Puck wel leuk klinken, al zou ik mijn kind nooit zo noemen.
En met die doopnamen ben ik het wel eens. Ik wilde sowieso al het liefst 3 namen als we dan toch gingen vernoemen (ik vond vernoemen echt onzin, en wilde eigenlijk geen doopnamen, mijn man wilde het wel heel graag, dus toen voor 3 namen gekozen). Jurian is nu J.P.G. waarbij de eerste naam gewoon Jurian is. Als hij een meisje was geweest was het wel met een andere naam begonnen, maar stel dat we ooit een meisje krijgen en we gebruiken die naam weer, dan ga ik het toch omdraaien, zodat de eerste naam ook de roepnaam is.
Net weer wat leuks. Ik was op de fiets naar mijn moeder gegaan met Jurian. Op de terugweg was hij boos en jammerig, hij was moe. Dus hij wilde zijn voeten uit de voetsteunen wurmen. Dat lukte niet, dus ging hij schoppen met zijn benen enzo. Net voor ik de brug op fietste heb ik zijn voeten nog teruggezet. Maar toen we aan de andere kant de brug affietsten, bleek hij 1 schoen kwijt te zijn

Ik de brug weer heen-en weer gefietst, nergens meer te vinden. Grrr. Zelfs nog onder een deel van de brug gezocht, waar een weiland en een pad is, maar nee. Verdraaid, hartstikke dure schoenen, normaal gesproken, gelukkig heb ik ze in de uitverkoop gekocht. Ben dolblij dat ik niet de hoofdprijs heb betaald. Ik ben maar gelijk naar Scapino doorgefietst om nieuwe schoenen te kopen. Want in de uitverkoop zijn de dure schoenen nu niet meer, en ik ga echt niet weer zulke dure kopen. En op de terugweg naar huis presteerde hij het opnieuw om zijn nieuwe schoen uit te duwen. Gelukkig had ik het nu door, en heeft hij mooi zonder schoenen aan achterop gezeten, die heb ik maar in mijn tas gestopt.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...