Pol, Marjo en Memmem: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, dochter en dochter!
@Pol: wat een prachtige volle bos haar heeft Harm, is het bij jou al aan het uitvallen?
@Marjo: wat een opluchting dat het deze keer allemaal goed gegaan is met kleine Marin!
@Memmem: wat een verrassing, na vier zonen een dochtertje!!! Wat zal ze verwend worden!!
Bij ons wat spanning, omdat de baby een voorkeursligging zou hebben (in mijn buik) Als het vandaag niet gedraaid zou zijn, zouden ze het willen proberen te draaien. Tot gisteren voelde is het beneden trappelen, maar schijnbaar is het vannacht gedraaid!!! Wat was ik opgelucht. Het was zelfs al wat ingedaald, dus de kans dat het terugdraait is daarmee kleiner geworden.
Ik laat me trouwens toch vaccineren tegen de mexicaanse griep. Wilde het eerst niet doen, maar ze raden het toch sterk aan in het ziekenhuis, omdat ik nu al een tijdje aangeef wat kortademig te zijn. De complicaties van de griep zouden vervelender en risicovoller zijn dan het vaccin.