paprikameisje2 schreef:Bumba schreef:zo, net weer terug van het ziekenhuis met zoonlief. Hij heeft een gehoorganginfectie, waar hij nu druppels tegen krijgt. Ze hadden van het KDV gebeld om te zeggen dat hij wel erg vaak aan zijn oor zit en dat hij met slapen ook erg had gehuild. Ik heb het ziekenhuis maar gebeld en kon gelukkig langskomen.
Ik ben er nu wel een beetje klaar mee.....
heel herkenbaar!! beterschap zeg, voor je zoon!! Hoorde van een aantal mensen toen ik begon over dath et ws over is na amandelen en buisjes, maar die beaamden dat absoluut niet... Hopelijk gaat het voor jou niet op! dat hij juist wel rustig wordt als alles genezen is.
En toch PPM ben ik er positief over! Hij is echt veel vrolijker geworden, ik zie althans een wereld van verschil. En dit? Tja, ik neem het maar voor lief, hij had/heeft zo veel last gehad van taai slijm achter zijn trommelvlies dat dit haast niet kon uitblijven. Nu met die druppels komt alles vast helemaal goed. Alle troep moet er gewoon uit en die druppels maken het dunner, zodat het niet in zijn gehoorgang blijft steken!
Ik had niet verwacht dat ik binnen een dag al resultaat zou zien, maar ik hoop dat het binnen een maand allemaal over is! Zoonlief heeft in vier maanden tijd 5 ab-kuren achter de rug, ook last van zijn darmen gehad en dat is nu gewoon over!