De refowebkids!!!! [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 06 jul 2007 14:09

Ghe, dat is niet goed dan... Ik zou het anders ook niet weten..

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 06 jul 2007 14:14

@ Liefje; Ik doe het altijd zo:
- ga naar http://allyoucanupload.webshots.com/
- via bladeren voeg je foto's toe
- daarna klik je op upload
- dan kopiër je de link die staat bij; direct link to image
- die link zet je tussen [img]HIER%20PLAK%20JE%20DE%20LINK[/img], geen spaties o.i.d. er tussen.

Dan moet die het doen, en ik heb nog nooit n kikker zien verschijnen :mrgreen:. Succes dr mee!!

@ Jamillah; wat n lief kereltje heb je!! Z'n kale koppie is toch weer veranderd in n stekelkopje :P.
Wat de toekomst brengen moge........

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 06 jul 2007 14:15

:o
Laatst gewijzigd door liefje op 13 aug 2007 10:07, 2 keer totaal gewijzigd.

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 06 jul 2007 14:17

Wat n lieverd liefje :8>!! Mooie dochter! Enne geen kikker :mrgreen:.
Wat de toekomst brengen moge........

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 06 jul 2007 14:18

nee kan het nog worden :cry:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 06 jul 2007 14:18

Ach, wat een schatje!!! Toch nog gelukt met de foto dan!

@Annette, gelukkig groeit het lekker ja.. Beter zo..

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 06 jul 2007 14:19

Ja snap er niks meer van...de vorige keer stond er ook eerst een foto?!!

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 06 jul 2007 14:21

Staat die foto nog wel op je computer? Ik weet niet of dat uit maakt ofzo, ik roep ook maar wat..

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 06 jul 2007 14:26

yep staat er nog...vertrouw internet voor geen meterrrrr :^o

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 06 jul 2007 15:34

trijntjejohanna schreef:Morgen is Matteo al weer 4 week oud.. dus tijd voor een updateje dacht ik zo :lol: :lol: gister naar het cb geweest.. hij was nu 54 cm en 5050 gram! dus ff 1100 gram aangekomen in 4 weken!

Matteo spuugt en huilt nog erg veel!!
Over het spugen kon ze niet veel zeggen.. er was niet veel aan te doen.. het is wel ontzettend vervelend.. hij heeft er erg last van en huilt dan ook erg veel! maar ja medicijnen is eerst nog geen optie ivm bijwerkingen.. we gaan het nog ff aankijken en als het nog voltehouden is, dan kijken we bij het volgende cb-bezoek weer of het al minder geworden is..

verder gaat het goed hier!

matteo drinkt wel vaak bv, omdat ik teveel voeding heb, stroomt het snel naar binnen, waarodor hij ook veel lucht binnenkrijgt en dan eerder een vol gevoel heeft, maar dan dus sneller weer honger heeft.. hij heeft er hooguit 2 uur tussen zitten.... maar goed we gaan rustig door.. we willen zeker het jaar volmaken ;)

ik heb ook weer een tricot slen besteld.. dat beviel bij milan prima!! vandaag zou de tricotslen binnen zijn bij een winkel, maar helaas hij was er nog niet.. we hebben nu een leendraagzak meegekregen een babybjorn.. maar ik wist meteen weer waarom ik voor een draagdoek heb gekozen.. ik had thuis matteo er nog maar 5 minuten er in en ik had al last van mn schouders...

Wat een mooie foto's weer TJ!
Echt een knap ventje! :)

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 06 jul 2007 15:37

jamillah schreef:Een paar foto's van Boudin zn verjaardag 19 juni:

Leuke foto's 8)

2 jaar alweer! wat vliegt de tijd! :roll:

Leuke stekels ook :lol: :wink: :)

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 06 jul 2007 15:37

liefje schreef:Afbeelding
Hier weer een foto van Danique alweer 34 dagen op deze wereld...

Wat een mooi meisje :8>

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 jul 2007 17:41

wat een lieffie liefje!! :wink:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 jul 2007 17:44

hallo allemaal!

ik dacht laat ik hier ook eens wat schrijven..

Zoals jullie wel weten heb ik sinds 8 juni een broertje!! Matteo heet hij! Papa en mama hadden tijdens de zwangerschap al geoefend met mij om die naam te zeggen.. dus toen Matteo geboren werd kon ik zn naam al zeggen.. niet dat hij er op reageert, maar goed.. ik kan wel iedereen vertellen hoe mn broertje heet..

Ik ben nu wel een beetje jaloers op Matteo.. Ik moet bijv 's avonds om 7 uur op bed en Matteo mag dan nog beneden blijven.. dat vind ik echt niet eerlijk! Daarom ga ik dan ook heel hard roepen in mn bed dat ik naar "nete" wil.. soms doen papa en mama dat ook nog.. dus ik probeer het altijd even.. de ene keer werkt het, de andere keer niet..

Matteo voelt zich nog niet zo lekker.. hij moet vaak en veel huilen en dat vinden we alledrie niet zo leuk! Het is veel leuker als Matteo naar mij lacht enzo.. Ook spuugt Matteo nog heel veel, dat is ook niet zo leuk voor Matteo.. en niet voor ons!

Jammergenoeg is het de laatste tijd niet zulk mooi weer... We kunnen niet zo vaak naar buiten toe en dat vind ik niet altijd leuk.. ALs het wel lekker weer is gaan we vaak wandelen.. soms dan ga ik zelf lopen en soms ga ik samen met Matteo in de duobuggy! echt leuk is dat.. ik kan dan Matteo goed in de gaten houden!! Ook gaan mama en ik als het mooi weer is 's avonds een eind fietsen! Dat vind ik altijd heel leuk.. onderweg komen we nl veel dingen tegen! zoals bijv een kruis op een verkeersbord, een p op een verkeersbord, Renaults, Opels, VWs, toyota's! Echt heel veel is er te zien!

Ik heb van mama laatst ook een boekje gekregen, daar staan allemaal letters in.. het is net zo'n boekje, als die met de cijfers! Papa en mama gingen met mij dat boekje lezen.. heel leuk is dat.. er staat dan een letter op een bladzijde en daarbij plaatjes van woorden die met die letter beginnen!! Nadat we het een paar keer hebben gelezen ken ik al wat letters.. ik weet nu de: a,b,c,d,e,f,g,h,k,l,m,o,p,q,s,t,y...
ooh ja, weet je wat zo dom is.. in het boekje staat bij y yoghurt.. nou dat is dom.. de y is natuurlijk van ys!..

Nu ik die letters ook weet, kan ik natuurlijk nog meer van een nummerbord lezen.. papa en mama vinden het soms wel te lang duren .. eerst kijk ik wat voor auto het is en daarna ga ik het nummerbord lezen!! Ik krijg dan onder het wandelen ook regelmatig te horen: Milan, kom je nou.. we gaan weer verder!

Nou eigenlijk heb ik nog heel wat te vertellen, maar ik wil nu weer even naar Matteo toe! Ik zal zo snel mogelijk hier weer eens schrijven!!

Foto's van Matteo en mij kan je op de weblog vinden!!

groetjes milan!

Afbeelding

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 06 jul 2007 19:19

jamillah schreef:Een paar foto's van Boudin zn verjaardag 19 juni:

Auto gekregen;
Afbeelding

Cadeautje uitpakken;
Afbeelding

Kaarsje uitblazen;