En PPM, fijn dat het goed gaat! Ik ben benieuwd naar een gezinsfoto van jullie!
Moderator: Moderafo's
lammetje schreef:namens mijn geliefde man en dochter (en mijzelf natuurlijk)![]()
Bedankt voor alle felicitaties![]()
Het lijkt mij erg leuk om 2 kinderen dicht op elkaar te hebben, ook wel druk... We zien we hoe het gaat lopen straks en misschien komen er nog wel 8 bij![]()
Ik was eerst wel een beetje 'bang' dat het nu niet zo snel zou lukken, dat we erg lang zouden moeten wachten ofzo. Daarom ben ik er ook zo ontzettend blij mee en dankbaar voor.
rosekapje schreef:@ Rosalie, een bugaboo is een kinderwagen, je moet ze ooit gezien hebben hoor, want volgens mij heeft van babybezittend Nederland de helft een bugaboo![]()
lammetje schreef:jamillah schreef:Ik zag dinsdag op de markt met een 'Stokke' voorbij schuifelen. Wat een afgrijselijk afzichtig ding zeg![]()
helemaal met je eenszien er niet uit, maar schijnen toch wel erg lekker te rijden
(dan heb je de prijs nog , asociaal duur!)
habibi schreef:Hoe gaan jullie het oplossen qua wagen als de 2e op komst is of er is en de 1e zit nog in de wagen?
Ik wilde niet een nieuwe wagen kopen (zon 2ling wagen vind ik veel te lomp ook) Natuurlijk willen ze een nieuwe wagen aansmeren de verkopers. Maar wist dat mijn moeder vroeger zo'n zitje had voor ons die ze er bovenop kon klikken op de bak. Die hebben ze nog ook bij babypark en kost € 35,- en is geschikt voor alle wagens. gewoon een zitje die universeel is. Als we met zijn 4en weggaan wil ik een goedkope buggy erbij hebben voor nadiane als amari niet meer in de bak ligt.
misschien een tip voor jou lammetje?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten