![pc [:]|](./images/smilies/pc.gif)

Moderator: Moderafo's
Byte schreef:Vorige week heerlijk snoekbaarsje gevangen en gegeten.
Mag ze van mijn vrouwtje niet meer terug gooiennoou ben ik meer het type van Catch en Release dus dat zal niet helemaal lukken maar deze was erg lekker!
Eerst vangen![]()
Dan netjes schoonmaken, fileren of schubben afhankelijk of je het velletje wil meebakken.
Snoekbaars heeft al een heerlijke smaak van zich zelf.
Roomboter, peper, zout, beetje overige kruiden zoals tijm afhankelijk wat je hebt staan.
Minder is beter, dus niet teveel.
even bakken in de roomboter en smullen maar.
Is een heerlijk visje
Met groet Byte
Byte schreef:Vorige week heerlijk snoekbaarsje gevangen en gegeten.
Mag ze van mijn vrouwtje niet meer terug gooiennoou ben ik meer het type van Catch en Release dus dat zal niet helemaal lukken maar deze was erg lekker!
Eerst vangen![]()
Dan netjes schoonmaken, fileren of schubben afhankelijk of je het velletje wil meebakken.
Snoekbaars heeft al een heerlijke smaak van zich zelf.
Roomboter, peper, zout, beetje overige kruiden zoals tijm afhankelijk wat je hebt staan.
Minder is beter, dus niet teveel.
even bakken in de roomboter en smullen maar.
Is een heerlijk visje
Met groet Byte
schelpje3 schreef:Ben jij getrouwd met smurfinnetje?![]()
Snoekbaars is lekker, maar die gratenElke zoetwatervis heeft dat trouwens.
Geef mij maar een tongetje of scholletje
Wat Lalage al schrijft: volkoren rijst en pasta vullen beter, daar gebruiken we per keer ook minder van dan van 'gewone' rijst en pasta.
Wilsophie schreef:Dat is niet juist, het vullen van de maag zit erin of men de macaroni goed gaar kookt zodat het helemaal uitgezet is, en pasta producten die al dente zijn gekookt, zetten alsnog in de maag uit met alle gevolgen van dien.
ajl schreef:Klopt, want het zijn langzame vezels, dus geven langer een verzadigd gevoel. Wij eten ook alleen nog maar volkoren pasta en zilvervliesrijst. Al heb ik nog geen volkoren lasagnebladen kunnen ontdekken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten