Zeker lekker op het strand Ilona! Jij kon lekker in het water zag ik, daar was het bij mij te koud voor (aldus Michael ) Vanmiddag wezen wegen en meten. Hij weegt 13.35 kilo en meet 87 cm. Een lekkere beer Stevige Hollandse pot hier iedere dag dus het verbaast me niets
Tjonge, ik weet niet wat Timon weegt, maar zoveel als Michael lang niet in ieder geval! Onze kleine dame woog vanmorgen 3135 gram. Ze is vandaag trouwens precies een maand oud
Danique klom steeds uit haar ledikant of ze zat bovenop de zijkant. Vanavond maar haar ledikant omgebouwd maar vanavond kwam ze al mooi naar beneden lopen, moet nog even leren dat ze er wel in moet blijven liggen.
Alweer een maand Haai, gaat het goed met haar en jullie? Hoe reageert Timon er allemaal op?
Met Sylke (en ons) gaat het erg goed, ws. mag ze eind deze week naar huis Morgen wordt er nog bloed geprikt en een foto en echo gemaakt, en als dat allemaal in orde is kan ze donderdag of vrijdag mee. Timon heeft zijn zusje zaterdag voor het eerst gezien. Nog wel achter glas, hij mag er niet bij omdat hij nog geen waterpokken heeft gehad. Hij vond het erg interessant, hij wilde er eigenlijk direct naartoe
Wat een goed nieuws Haai! Lekker allebei je kinders thuis als alles goed mag gaan! Kun je nog beter genieten van ze. Michael is de laatste twee weken echt enorm gegroeid. Van de 6 broeken pas hij er nog maar 3 en manlief moest er vorige week op uit om iets met lange mouwen te kopen want hij paste niets meer en het weer is slecht (Schotland he ).
Haai, dan heeft Timon wel even geduld moeten hebben met zijn zusje ontmoeten, vondt hij het niet vreemd om jou zonder dikke buik te zien, en geen baby... Of kon je het hem duidelijk maken met foto`s of iets anders?
Fijn Haai dat Sylke bijna naar huis mag, dan kan je lekker veel knuffelen en als gezin samen gaan genieten! Hoe krijgt ze haar voeding als ik vragen mag?
Wat een prachtig meisje is Ilona zeg!
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)
Hugo kan momenteel niet naar het kdv, omdat daar de 5e ziekte heerst. Dat schijnt schadelijk te kunnen zijn voor zwangere vrouwen. Hij is al de hele week thuis en mijn schoonmoeder is deze week bij ons geweest. Ik hoop niet dat het lang duurt, want ik kan geen weken opvang regelen. Mijn eigen moeder werkt zelf ook en ouders en schoonouders wonen minimaal 1,5 uur rijden verder....dus halen/brengen is ook geen optie. Daarom ben ik gisteren maar naar de ha geweest om mij te laten prikken op anti-lichamen tegen de 5e ziekte. Als ik die heb, kan hij weer naar het kdv. Erg lastig allemaal.
In het begin ging het niet zo lekker met Milan.. althans elke keer zei hij 's ochtends een paar keer dat hij niet wilde! En dat was natuurlijk niet leuk wegbrengen... Maar nu zei iemand tegen mij dat Milan natuurlijk wel erg gevoelig is en hij dan ws oppikt dat ik het niet leuk vindt om hem weg te brengen als hij zulke dingen zegt.. Dus benader ik het nu positief.. en nu zijn we zo ver dat hij het nog maar 1 keer zegt.. Dus al een hele voortuigang!
Vanmorgen heeft Tobias Milan mee naar school gebracht! (tobias mocht van zn baas wel een uurtje later beginnen) Ik moest wel mee van Milan...
Maar nu kwamen we op school en toen bleek er een andere juf te zijn... En toen klapte Milan helemaal dicht.. Hij wilde niet zeggen hoe hij heette en wilde niet met juf praten! Het bleek dat zijn eigen juf ziek was.. Dan zie je wel weer dat Milan daar niet zo goed tegen kan, maar goed dat moet hij ook leren! We hebben even samen met hem gepuzzeld en daarna ging hij op zn eigen stoeltje boekje lezen! hopelijk komt hij nog wat los!