Moderator: Moderafo's
meribel schreef:?
is dat een antwoord op de vraag?
Zoja, dan begrijp ik het niet. Heb jij echt nog nooit een homo of lesbo zien branden? Of een vrijgezelle heteroseksueel?
En dan nog een keer terug naar je eerdere opvatting. Alles wat zich kan voortplanten is goed. Homo's niet, dus is niet goed schreef je. maar zelf vrij je ook zonder je voort te planten. En dat is dan wel goed omdat het beter te trouwen is dan te branden? Vanwaar dan die uitzondering? Of bedoel je eigenlijk te zeggen dat je eerdere redenatie niet klopte en je daar toch niet meer achter staat?
meribel schreef: Ik probeer dat duidelijk te maken door uit te leggen waarom mensen toch seks hebben ook al planten ze zich niet voort. ( adhv jouw eigen situatie; jij hebt seks wat logisch is, terwijl je je toch niet voortplant )
Tante Pollewop schreef:Maar je snapt dan hopelijk toch ook wel dat je homo's en lesbiennes niet kunt afkeuren op het punt dat ze zich niet voortplanten? Vooral ook omdat je dat zelf ook niet (meer) doet.
Tante Pollewop schreef:Juist,
Tante Pollewop schreef: en God heeft jouw als Zijn persoonlijke boodschapper aangesteld om dat aan de homo's op Refoweb te vertellen, of niet?
Tante Pollewop schreef:Het zal je vast niet ontgaan zijn dat mijn opmerking ironisch was.
Je zegt dat God bij machte is te vertellen aan een ieder van ons.
Daar ben jij dus niet bij nodig. Waarom meen je dan toch te moeten zeggen dat God homo's afkeurt?
dat met die straat gaan mijn pet te boven...
Targetses schreef:Ik keur niet af.
God keurt het af.
En nergens staat er beschreven dat wat ik doe, door God afgekeurd wordt.
meribel schreef::lol: hé die snap ik dan weer wel!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten