Nee, de strengsten zijn tegenwoordig die knakkers van Opus Dei.
Maar een vriendin van mij trouwt in mei en die overweegt de communie weg te laten omdat anders de helft van de kerk wordt geweigerd.
Erg he.
Moderator: Moderafo's
caprice schreef:Lalage schreef:caprice, praat jij irl ook zo?
![]()
Wat bedoel je? Als je die post erboven bedoelt, zo ben ik gewoon gewend te praten met mijn vriend.
Is er iets vreemds aan dan?
Rufi schreef:caprice schreef:Lalage schreef:caprice, praat jij irl ook zo?
![]()
Wat bedoel je? Als je die post erboven bedoelt, zo ben ik gewoon gewend te praten met mijn vriend.
Is er iets vreemds aan dan?
Het is al eens vaker tegen je gezegd dat je nogal 'hoogdravend' praat. Het zou goed zijn als je eens leert om de dingen die met het geloof te maken hebben in je eigen woorden te zeggen. Allereerst is dat goed voor jezelf denk ik, omdat het je helpt je de dingen eigen te maken. In de tweede plaats begrijpen dan meer mensen wat je bedoelt. Denk er maar eens over na.
Rufi schreef:Andre schreef:Rufi schreef:Allereerst is dat goed voor jezelf denk ik
Ehmmmmm, Rufi, waarom wil jij proberen te denken voor een ander?
Dat is jouw conclusie André, en al was het zo, wat kan het je schelen? Er is zeker nog steeds niks te doen in Almelo......?
columbus schreef:concrete dingen, bv on topic gaan zou al helpen
Optimatus schreef:Wat een onzin hè...
De Oud-Katholieken, veel PKN gemeenten (waaronder de onze) en de Anglicanen nodigen mensen van andere kerkgenootschappen juist uit om deel te nemen, omdat Jezus alle kerkmuren ontstegen is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten