Moderator: Moderafo's
kurtyo schreef:Heiden snapt mij... Het is officieel geen oorlog tegen de Islam. Maar het is tenminste 'opvallend' dat onze christenvrienden uit Amerika de boel daar platknallen met als resultaat een hoop gevangenen waar de schuld niet van is bewezen, een hoop wel schuldigen maar vooral veel dode burgers waardoor de woede van de moslims alleen maar verergerd, waardoor zij weer gaan protesteren en rebelleren waardoor Amerika weer meer moslims dood. De intenties zullen zowel te maken hebben met terorisme als met de moslims. Waarschijnlijk vanwege het feit dat de meeste terroristen momenteel moslim zijn. Gezien het feit dat de aanpak van Amerika totaal nergens op slaat is het niet gek dat ze de woede van de gehele moslimgemeenschap over zich afroepen. En het is dus ook niet gek dat mensen de strijd van Bush zien als de strijd tegen moslims en tegen de Islam.
kurtyo schreef:Ik weet het ook niet precies. Maar ik ben dan ook geen president van Amerika, ik ben geen Amerikaanse legerleider. En ik ben ook geen lid van de groep van de beste stuurlui die aan wal staan. ik ben alleen iemand die ziet dat het gruwelijk mis gaat en ging en dat dit gewoon niet de manier is. En dat dit o.a. komt door de kortzichtigheid van Amerika en bovenal ook door de grenzeloze arrogantie van deze 'christelijke natie'. Schandalig.
Aragorn schreef:Sorry, maar dat iedereen daar nou toevallig moslim is wil toch echt niet zeggen dat het tegen moslims is ómdat ze moslim zijn. Er vallen wel (te) veel doden en de situatie is wat uit de hand aan het lopen, dat was in Vietnam ook zo. Dat was toch ook geen kruistocht tegen de spleetogen oid?
kurtyo schreef:Heiden snapt mij... Het is officieel geen oorlog tegen de Islam. Maar het is tenminste 'opvallend' dat onze christenvrienden uit Amerika de boel daar platknallen met als resultaat een hoop gevangenen waar de schuld niet van is bewezen, een hoop wel schuldigen maar vooral veel dode burgers waardoor de woede van de moslims alleen maar verergerd, waardoor zij weer gaan protesteren en rebelleren waardoor Amerika weer meer moslims dood. De intenties zullen zowel te maken hebben met terorisme als met de moslims. Waarschijnlijk vanwege het feit dat de meeste terroristen momenteel moslim zijn. Gezien het feit dat de aanpak van Amerika totaal nergens op slaat is het niet gek dat ze de woede van de gehele moslimgemeenschap over zich afroepen. En het is dus ook niet gek dat mensen de strijd van Bush zien als de strijd tegen moslims en tegen de Islam.
kurtyo schreef:Ja, voornamelijk. Ik zeg in die quote dat ik het niet gek vind dat mensen de strijd van Bush zien als een strijd tegen de moslims en de Islam. M.a.w.: het is niet gek dat mensen de strijd zien als 'godsdienstoorlog'. En het feit dat ze de woede van de moslimgemeenschap over zich heen halen is gewoon waar.
essieee schreef:en toch geloof ik dat je ook hun geloof moet respecteren. Ik lees namelijk oook in de Bijbel dat homosexuelen ook de eeuwige verdoemenis 'verdienen''
lekkere jongens die christenen....
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 30 gasten