Hoorde laatst op de radio dat er een discussie zou zijn over: of je in nederland nog wel dik mocht zijn.
Helaas was ik al op plaats van bestemming, en heb ik het niet kunnen volgen
Ben zelf niet zo bezig met lijnen. Af en toe krijg ik eens een bevlieging, en dan vind ik dat er wel wat af mag. Maar dat is vooral als ik gewoon niet lekker in m'n vel zit, en me dik
voel. Ik neem dan gewoon een tijd geen koeken ed. Wat ook erg helpt bij mij (maar wel erg fout is) is stress, de kilo's vliegen er dan af..
Verder lees ik wel eens in de boeken die m'n moeder uit de bibliotheek haalt, maar het trekt mij gewoon niet zo aan al die aparte dieeten enzo. Ik zou het een weekje vol kunnen houden denk ik, hoewel het waarschijnlijk ook erg zal schelen als je het echt
wilt (zeg niet dat het bij iedereen zo is!)
Ik heb me in geen maanden meer gewogen, oja laatst op 't werk, (we moesten bewoners wegen, vandaar) maar toen schrok ik wel een beetje. Gelukkig bedacht ik me dat ik met kleren en zelfs schoenen aanstond dus dat scheelt weer..
Hmmm en dat figuur nog maar te vergeten. Smalle taille, veel te smal, veeeeeeeeeels te breden heupen. Hopeloooos om ook maar wat te kopen. Rok zakt van mn kont, broek idem……
Idd. Je kan wel het 'juiste' gewicht hebben, maar als je een lastig figuur hebt..