Moderator: Moderafo's
Denk je dat Kain uitzichzelf een offer ging brengen?Sjaan schreef:God had het beste met Kain voor, zoals met ieder mens. Kain was het zelf die 'nee' zei tegen God. Maar dat betekent nog niet dat God in Kain werkte en dat Hij Kain dus liefhad
Stacie schreef:Ik weet zeker dat God van iedereen houdt. Hoeveel keer wordt er niet in de bijbel verteld dat God een Vader is van AL zijn kinderen?
Sjaan schreef:Stacie schreef:Ik weet zeker dat God van iedereen houdt. Hoeveel keer wordt er niet in de bijbel verteld dat God een Vader is van AL zijn kinderen?
Hmm, nog maar even geen slotje, ik ben nog steeds niet overtuigd. God is een Vader van AL zijn kinderen, inderdaad. Maar niet alle mensen behoren tot de kinderen van de Vader.
Hijwel
God wil dat iedereen tot Hem komt, Hij heeft geen behoefte aan onze dood. Wij zelf zijn volkomen verantwoordlijk, Hij is liefdevol: alzo lief heeft god de wereld gehad dat hij zijn enige geboren zoon gegeven heeft.
de wereld heeft hij lief gehad: bedoelt God met de wereld alleen de uitverkorenen?
Sjaan schreef:Maar niet alle mensen behoren tot de kinderen van de Vader.
Sjaan schreef:Nouja, laten we er maar over ophouden. Toch maar een slotje, wat mij beterft. Ik zeg in ieder geval niks meer in dit topic
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten