Moderator: Moderafo's
Nou en dat is precies de reden waarom wij WEL een verzekering hebben. Ik wil mijn kinderen en nabestaanden niet met de financiele problemen opzadelen omdat ik niet verzekerd was.jamillah schreef:Dat is ook de reden dat wij geen uitvv hebben afgesloten. Alleen wij moeten dan wel weer zorgen dat we geld hebben staan omdat onze ouders wat minder bedeeld zijn. Ik zou niet willen dat ze voor mijn begrafenis geld moeten ophoesten, zeker omdat ze zelf ook altijd geld achter de hand hebben voor hun eigen uitvaart.
kwebbel schreef:Om eerlijk te zijn verbaas ik mij hoeveel Christelijke deelnemers hierzo niet verzekerd zijn voor een uitvaart! Ik kan het niet uitleggen maar ik had wel anders verwacht............
Nou ik zat er nog aan te denken toen ik net klaar was met de postHaai schreef:kwebbel schreef:Om eerlijk te zijn verbaas ik mij hoeveel Christelijke deelnemers hierzo niet verzekerd zijn voor een uitvaart! Ik kan het niet uitleggen maar ik had wel anders verwacht............
Ik zie eigenlijk niet zo wat het verband is tussen christelijk zijn en een uitvaartverzekering te hebben.
kwebbel schreef:Nou ik zat er nog aan te denken toen ik net klaar was met de postHaai schreef:kwebbel schreef:Om eerlijk te zijn verbaas ik mij hoeveel Christelijke deelnemers hierzo niet verzekerd zijn voor een uitvaart! Ik kan het niet uitleggen maar ik had wel anders verwacht............
Ik zie eigenlijk niet zo wat het verband is tussen christelijk zijn en een uitvaartverzekering te hebben.het heeft misschien weinig met elkaar te maken, maar persoonlijk had ik het verband wel gebracht.. vandaar dat ik het poste
ik ben zo opgegroeid dat men 'hoort' om een verzekering te hebben. En aangezien sommige uit mijn familie best wel christelijk zijn had ik dat verband al snel gemaakt zeg maar.
Galateia schreef:Nou, niemand hoeft naar mijn lijk te gaan kijken. Het liefste zou ik nog dezelfde dag begraven worden, maar dat is natuurlijk niet te regelen.
Nou, niemand die zo naar mij hoeft te kijken hoor. Kist erom en snel diep onder de grond. Ik ben dat lijk toch niet meer, ik ben dan allang weg!
MissF schreef:Ik ben wel verzekerd kwam ik achter. Mijn moeder blijkt nog steeds voor ons allemaal te betalen. Heb maar gezegd dat ze het op mag zeggen, ik vind het echt niet nodig.
Riska schreef:MissF schreef:Ik ben wel verzekerd kwam ik achter. Mijn moeder blijkt nog steeds voor ons allemaal te betalen. Heb maar gezegd dat ze het op mag zeggen, ik vind het echt niet nodig.
Dan is alle geld wat er al aan besteed is weggegooid.
En hoe jonger ermee begonnen, hoe kleiner het bedrag, dat ervoor betaald moet worden. Waarom zou je dat opzeggen?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten