Moderator: Moderafo's
Markie schreef:Joram en handlanger(s?) hebben in ieder geval 100% zeker een moord op hun geweten. Indien Natalee niet overleden was voor ze gedumpt werd is dat zeker wel erna gebeurd.
Lovely schreef: Denkertje21, je mag wel even wat fatsoenlijker praten over het andere geslacht. Drie meisjes met een jongen is stoer, één meisje met drie jongens een hoer?Je bent vrouwonvriendelijk.
leclerc schreef:Heeft iemand wel eens de mogelijkheid overwogen dat er een "rape-drug" in het lichaam van Natalee zat. Door Joran toegediend, om haar te kunnen scoren?
En dat met excessief drankgebruik en langdurig feesten het lichaam van Natalee daar niet tegen bestand was?
Iemand een rape-drug toedienenen is hartstikke strafbaar en als iemand er ook nog aan overlijdt dan hang je op zijn minst aan dood door schuld.
Vermoedelijk heeft Joran daarna zijn dealer gebeld die ook niet graag problemen zou krijgen met de politie of zijn potentiele afnemers.
Zo maar een complottheorie, maar ik denk dat het zo gegaan is.
Denkertje21 schreef:Lovely schreef: Denkertje21, je mag wel even wat fatsoenlijker praten over het andere geslacht. Drie meisjes met een jongen is stoer, één meisje met drie jongens een hoer?Je bent vrouwonvriendelijk.
Ik praat en denk niet in geslachten maar in mensen. En dat gezever over 'vrouwonvriendelijk'komt gewoon uit je vrouwelijke minderwaardigheidsdoosje.
Ik vind het allebei hoerig. En als geen ander weet ik hoe meisjes zich aan je kunnen op dringen. Bij mij wordt dat niks en dat maakt ze vaak nog gekker.
Feit blijft dat hier een jongen van zoveel wiet is voorzien dat-ie zo stoned als een garnaal, volkomen emotieloos bleek.
Vanavond wedr het op SBS6 opnieuw op een schaamteloze manier uitgemolken. Het zat potjandosie zelfs in Shownieuws!!! Wie is hier nou ziek???
leclerc schreef:Heeft iemand wel eens de mogelijkheid overwogen dat er een "rape-drug" in het lichaam van Natalee zat. Door Joran toegediend, om haar te kunnen scoren?
En dat met excessief drankgebruik en langdurig feesten het lichaam van Natalee daar niet tegen bestand was?
Iemand een rape-drug toedienenen is hartstikke strafbaar en als iemand er ook nog aan overlijdt dan hang je op zijn minst aan dood door schuld.
Vermoedelijk heeft Joran daarna zijn dealer gebeld die ook niet graag problemen zou krijgen met de politie of zijn potentiele afnemers.
Zo maar een complottheorie, maar ik denk dat het zo gegaan is.
Denkertje21 schreef:Vanavond wedr het op SBS6 opnieuw op een schaamteloze manier uitgemolken. Het zat potjandosie zelfs in Shownieuws!!! Wie is hier nou ziek???
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten