Joran van der Sloot, schuldig of niet?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 04 feb 2008 18:43

Joram en handlanger(s?) hebben in ieder geval 100% zeker een moord op hun geweten. Indien Natalee niet overleden was voor ze gedumpt werd is dat zeker wel erna gebeurd.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 04 feb 2008 19:10

arme moeder van Natalee. Wat zal er toch met haar kind gebeurd zijn.

Floefloe
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Floefloe » 04 feb 2008 19:18

Markie schreef:Joram en handlanger(s?) hebben in ieder geval 100% zeker een moord op hun geweten. Indien Natalee niet overleden was voor ze gedumpt werd is dat zeker wel erna gebeurd.

In dat laatste geval is er hooguit sprake van doodslag. Je gaat mij niet vertellen dat ze haar met voorbedachte rade (dat is, eerst de tijd hebben om rustig na te denken en te besluiten, ja, ik ga deze persoon van het leven beroven) om het leven hebben gebracht.

Overigens is dat theoretisch nog wel mogelijk natuurlijk, omdat het lichaam nooit gevonden is, maar dan zou dit hele verhaal uit de grote duim van Joran komen, en volgens mij is niemand hier op Refoweb daarvan overtuigd, dus er is hoogstens sprake van doodslag.
I was there Gandalf, I was there the day the strength of man failed

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 04 feb 2008 19:45

Lovely schreef: Denkertje21, je mag wel even wat fatsoenlijker praten over het andere geslacht. Drie meisjes met een jongen is stoer, één meisje met drie jongens een hoer? :roll: Je bent vrouwonvriendelijk.

Ik praat en denk niet in geslachten maar in mensen. En dat gezever over 'vrouwonvriendelijk'komt gewoon uit je vrouwelijke minderwaardigheidsdoosje.

Ik vind het allebei hoerig. En als geen ander weet ik hoe meisjes zich aan je kunnen op dringen. Bij mij wordt dat niks en dat maakt ze vaak nog gekker.

Feit blijft dat hier een jongen van zoveel wiet is voorzien dat-ie zo stoned als een garnaal, volkomen emotieloos bleek.

Vanavond wedr het op SBS6 opnieuw op een schaamteloze manier uitgemolken. Het zat potjandosie zelfs in Shownieuws!!! Wie is hier nou ziek???

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 04 feb 2008 20:20

Heeft iemand wel eens de mogelijkheid overwogen dat er een "rape-drug" in het lichaam van Natalee zat. Door Joran toegediend, om haar te kunnen scoren?
En dat met excessief drankgebruik en langdurig feesten het lichaam van Natalee daar niet tegen bestand was?
Iemand een rape-drug toedienenen is hartstikke strafbaar en als iemand er ook nog aan overlijdt dan hang je op zijn minst aan dood door schuld.
Vermoedelijk heeft Joran daarna zijn dealer gebeld die ook niet graag problemen zou krijgen met de politie of zijn potentiele afnemers.

Zo maar een complottheorie, maar ik denk dat het zo gegaan is.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Lovely
Mineur
Mineur

Berichtdoor Lovely » 04 feb 2008 20:26

leclerc schreef:Heeft iemand wel eens de mogelijkheid overwogen dat er een "rape-drug" in het lichaam van Natalee zat. Door Joran toegediend, om haar te kunnen scoren?
En dat met excessief drankgebruik en langdurig feesten het lichaam van Natalee daar niet tegen bestand was?
Iemand een rape-drug toedienenen is hartstikke strafbaar en als iemand er ook nog aan overlijdt dan hang je op zijn minst aan dood door schuld.
Vermoedelijk heeft Joran daarna zijn dealer gebeld die ook niet graag problemen zou krijgen met de politie of zijn potentiele afnemers.

Inderdaad zo zou het vast zijn gegaan. Dat zou dan ook de voornaamste reden zijn geweest waarom haar lichaam opgeborgen moest worden.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 04 feb 2008 20:29

Er zijn in vier pagina's door jullie meer theorieën geroepen dan Peter R. de Vries zou kunnen bedenken :mrgreen: .

Er is in de uitzending maar 1 ding goed duidelijk geworden, waar geen enkele twijfel over bestaat en dat is dat JoraN (idd Marjolein..) geen enkel respect heeft voor het vrouwvolk.

Vervolgens kunnen we speculeren wat we willen maar zolang J. de waarheid niet spreekt zullen wij het nooit weten wat er precies is voorgevallen. Het is zelfs al zover dat zelfs àls J. ineens wel de waarheid gaat spreken niemand hem ooit meer gelooft.

Dunkt me dus dat wat er ook met hem gebeurt zijn leven wel aardig over is.

Wat Peter R de Vries betreft, sluit ik me bij Smurffie aan. We wilden toch met zn allen weten wie de moordenaar is? En wat er precies gebeurt is? Ik ben blij met deze reportage, net als Galateia zegt. Goed werk!

Anders waren er nu misschien nog wel mensen die Joran een onschuldig schatje vinden. Dat is ie duidelijk niet, of ie haar nu wel of niet vermoord heeft.

Lovely
Mineur
Mineur

Berichtdoor Lovely » 04 feb 2008 20:31

Denkertje21 schreef:
Lovely schreef: Denkertje21, je mag wel even wat fatsoenlijker praten over het andere geslacht. Drie meisjes met een jongen is stoer, één meisje met drie jongens een hoer? :roll: Je bent vrouwonvriendelijk.

Ik praat en denk niet in geslachten maar in mensen. En dat gezever over 'vrouwonvriendelijk'komt gewoon uit je vrouwelijke minderwaardigheidsdoosje.

Ik vind het allebei hoerig. En als geen ander weet ik hoe meisjes zich aan je kunnen op dringen. Bij mij wordt dat niks en dat maakt ze vaak nog gekker.

Feit blijft dat hier een jongen van zoveel wiet is voorzien dat-ie zo stoned als een garnaal, volkomen emotieloos bleek.

Vanavond wedr het op SBS6 opnieuw op een schaamteloze manier uitgemolken. Het zat potjandosie zelfs in Shownieuws!!! Wie is hier nou ziek???

Jaja je bent knap en iedereen wilt jou en daarom weet jij als geen ander hoe Joran zich voelde om opgedrongen te worden door zo'n hoerig mormel.

Binnenkort kan je Joran wellicht opzoeken in zijn cel misschien worden jullie nog wel vriendjes :)

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 04 feb 2008 20:33

Denkertje, ben je verlieft op hem ofzo?? :roll:

Lovely
Mineur
Mineur

Berichtdoor Lovely » 04 feb 2008 20:38

jamillah schreef:Denkertje, ben je verlieft op hem ofzo?? :roll:

Ik denk het :P

Ron S
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Ron S » 04 feb 2008 20:39

Niet dat ik voor Joran wil opkomen, maar mag dat zomaar, iemand geheim filmen en het dan op tv uitzenden?? En kan dat juridisch gebruikt worden?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 feb 2008 20:57

Dat vroeg ik me dus ook af, maar het schijnt tegenwoordig wel rechtsgeldig bewijs materiaal te zijn.

Ik vind Joran alleen maar vreselijk zielig eigenlijk. Wat er ook gebeurt is, als je zo geworden bent dat je alleen door leugens kunt leven, dan ben je vreselijk zielig.
Een familielid van mij heeft hem in real life gesproken en volgens diegene was hij nog zieliger en arroganter dan op tv.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

tiemenvaneerde
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Joran

Berichtdoor tiemenvaneerde » 04 feb 2008 21:30

Er gaapt een groot gat tussen: "met grote waarschijnlijkheid" en "juridisch bewezen". Er is namelijk nog veel aanvullend onderzoek nodig om hopelijk ooit ook aanvullend fysiek technisch bewijs aan het onderzoek toe te kunnen voegen. Verder hangt natuurlijk ook veel af van hoe het nu precies zit met die tweede persoon of dat nu daury is of niet.
Wat je niet opgeeft heb je nog niet verloren.

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 04 feb 2008 22:07

leclerc schreef:Heeft iemand wel eens de mogelijkheid overwogen dat er een "rape-drug" in het lichaam van Natalee zat. Door Joran toegediend, om haar te kunnen scoren?

Dit was afgelopen avond inderdaad ook te horen op sbs en zou weleens heel dicht bij de waarheid kunnen zitten inderdaad!

Alleen dat degene die haar gedumpt heeft ook weleens de drugsleverancier zou kunnen zijn is niet besproken, maar dat zou inderdaad heel goed mogelijk zijn.
Mede omdat Joran steeds beweerde dat hij ook bepaalde dingen van deze kerel wist...

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 04 feb 2008 23:46

Denkertje21 schreef:Vanavond wedr het op SBS6 opnieuw op een schaamteloze manier uitgemolken. Het zat potjandosie zelfs in Shownieuws!!! Wie is hier nou ziek???

Het is een commercieel succesnummer geworden en daarom kijk ik maar niet.
Maar shownieuws :shock: dáár kijk je toch niet naar! :shock:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Terug naar “Archief”