De hele familie, of 'alleen' haar ouders en broers/zussen? Wel bizar hoor, ook om de hele dag niet mee te gaan..
Maarja, mensen die zo denken zou ik er zelf niet eens bij willen hebben, ook niet als het m'n ouders zijn.
Moderator: Moderafo's
Gerdien B. schreef:Iig haar ouders, broers en zussen niet. Verder weet ik niet.
Dreamster schreef:Christenlijke naastenliefde ten top. Ik word daar vaak zo verdrietig van! Als ik als niet-christen dit zou lezen zou het voor mij alweer duidelijk zijn waarom ik niet zou geloven!
MrSokkie schreef:Dreamster schreef:Christenlijke naastenliefde ten top. Ik word daar vaak zo verdrietig van! Als ik als niet-christen dit zou lezen zou het voor mij alweer duidelijk zijn waarom ik niet zou geloven!
Haha, precies! Niets is zulke slechte reclame voor geloof dan dit soort gelovigen in actie te zien. Gelukkig ken ik een aantal gelovigen die een beter PR-beleid voeren.
Gerdien B. schreef:Iig haar ouders, broers en zussen niet. Verder weet ik niet.
Boekenlezer schreef:Je gelooft ergens niet in, omdat het niet waar is, niet vanwege wat mensen doen. Wat waar is, en wat bepaalde personen doen, zijn twee verschillende dingen.
MrSokkie schreef:Boekenlezer schreef:Je gelooft ergens niet in, omdat het niet waar is, niet vanwege wat mensen doen. Wat waar is, en wat bepaalde personen doen, zijn twee verschillende dingen.
Dat zie ik heel anders. Als ik het intolerante en starre gedrag van bepaalde Christenen zie, en je zegt tegen mij: "als je in God gaat geloven, dan wordt je ook zo", nou, geef mijn portie dan maar aan fikkie.
tweetietwee schreef:(...)Ik zou er nog wel hard over nadenken of ik wel naar elke bruiloft zou gaan. Ik vind als je daar heen gaat, dan ben je blij met hen en dan betuig je ook je steun voor het echtpaar. Ik bedoel: dan sta je erachter. (...)
Ik zou het belangrijker vinden de band met een kind of broer/zus goed te houden om zo iets van je geloof te kunnen laten zien.
MrSokkie schreef:Boekenlezer schreef:Je gelooft ergens niet in, omdat het niet waar is, niet vanwege wat mensen doen. Wat waar is, en wat bepaalde personen doen, zijn twee verschillende dingen.
Dat zie ik heel anders. Als ik het intolerante en starre gedrag van bepaalde Christenen zie, en je zegt tegen mij: "als je in God gaat geloven, dan wordt je ook zo", nou, geef mijn portie dan maar aan fikkie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten