make-up

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 31 mar 2006 19:29

VOlgens mij verstoppen een heleboel mensen zichzelf als ze géén makeup op doen!
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 31 mar 2006 19:30

Trouwens, kan iemand mij vertellen hoe je goed eyeliner op kan doen, mijn ogen staan denk ik iets te bol ofzo om het mooi op te doen...of ligt dat aan mij?

bloob
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor bloob » 31 mar 2006 20:08

Aragorn schreef:Gewoon, jezelf verzorgen, jezelf letterlijk opmaken. Dat is mijns inziens hetzelfde als smorgens je haar kammen en mooie kleren aan doen. Ben je dan niet tevreden met hoe je haar van nature zit? Vast niet, maar dat lijkt me ook geen enkel probleem.

Of vind jij dat je ook geen oksel-, schaam- of baardhaar zou moeten scheren?

Hoe vind je deze vergelijking nou zelf? Je vergelijkt dingen die van een andere orde zijn.
Je hoort er gewoon verzorgd uit te zien. God wil dat wij ook voor ons lichaam zorgen. Dat is een stukje lichaamsverzorging en da's heel normaal.

Ik voor mij vind het echter niet nodig om er nog enige versiering aan toe te voegen. (En voor je het vraagt: idd ik draag bijna geen sierraden)
Voor mij heeft make-up geen enkele meerwaarde. Ik zie niet in op wat voor manier dat deel uit zou maken van mijn lichaamsverzorging. ik zou Ime dr hoogst ongemakkelijk onder voelen.

Dreamster schreef:VOlgens mij verstoppen een heleboel mensen zichzelf als ze geen makeup op doen!

Zou je dit uit willen leggen? Hoe kun je je nou verstoppen terwijl er letterlijk niets is om je achter te verstoppen?
Arbeid rustig zonder zorgen, wat niet af komt is voor morgen :)

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 31 mar 2006 20:27

Omdat sommige mensen gewoon zijn zoals ze zijn...glamour-achtig...

Dan zou het zonde zijn als ze geen make-up gebruikten, hun houding zou iets missen.

Kijk, jij houd niet van make-up, ok, dan zou je dus jezelf niet zijn als je het wel zou dragen!
Maar omdat jij jezelf niet zou zijn, zou niemand zichzelf zijn als iedereen make-up droeg?

Het is gewoon een kwestie van voorkeur: Ik zou bijvoorbeeld geen bontlaarzen dragen: ik zou me er lomp in voelen, maar dat betekend toch niet dat iedereen die bontlaarzen draagt zich lomp voelt?

Claire
Mineur
Mineur

Berichtdoor Claire » 31 mar 2006 20:28

Ik gebruik meestal make up,

mascare als mn wimpers niet geverfd zijn
en rouge/foundation
soms lipstick

bloob
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor bloob » 31 mar 2006 20:31

Dreamster schreef:Omdat sommige mensen gewoon zijn zoals ze zijn...glamour-achtig...

Dan zou het zonde zijn als ze geen make-up gebruikten, hun houding zou iets missen.

Kijk, jij houd niet van make-up, ok, dan zou je dus jezelf niet zijn als je het wel zou dragen!
Maar omdat jij jezelf niet zou zijn, zou niemand zichzelf zijn als iedereen make-up droeg?

Het is gewoon een kwestie van voorkeur: Ik zou bijvoorbeeld geen bontlaarzen dragen: ik zou me er lomp in voelen, maar dat betekend toch niet dat iedereen die bontlaarzen draagt zich lomp voelt?

Bedankt voor je motivering.
Ik heb niet gezegd dat andere mensen het niet moeten of mogen doen. Ik heb gezegd dat ik het gevoel heb verstoppertje te spelen. Dat ging dus over mij ;)
Ehm.. en verder tjsa... ik zou over dat glamour achtig kunnen doorvragen. Wat zit daar bijvoorbeeld weer achter enzo? maar daar leent zich dit topic niet voor. Dus dat doe ik niet :mrgreen:
Arbeid rustig zonder zorgen, wat niet af komt is voor morgen :)

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 31 mar 2006 20:43

Haha, ik probeerde dus duidelijk te maken dat niet iedereen het verstoppertjeidee heeft...

:wink:

vraag gerust door, ik heb alleen niet echt een antwoord, het zit soms gewoon in mensen :wink:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 31 mar 2006 22:09

Mwah, ik geloof niet in de zin dat sommige mensen zich juist verstoppen als ze geen make-up opdoen.
Een beetje cru gezegd: God schiep me niet met make-up...

Nee, ik denk dat make-up wel 'verstoppertje' spelen is, maar ik vraag me alleen maar af of dat erg is. Ik denk het dus niet. Als ik me lekkerder voel met make-up op, so what?
het enige vervelende is, dat het iemands leven gaat bepalen: zonder make-up kan ik eeeeecht de straat niet op hoor...
Dat vind ik ver gaan, eigenlijk. Daar vind ik een stuk onzekerheid zitten en dat vind ik wel jammer, al is het nog zo logisch...
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

suus_
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor suus_ » 01 apr 2006 09:29

MissF schreef:Mwah, ik geloof niet in de zin dat sommige mensen zich juist verstoppen als ze geen make-up opdoen.
Een beetje cru gezegd: God schiep me niet met make-up...

Nee, ik denk dat make-up wel 'verstoppertje' spelen is, maar ik vraag me alleen maar af of dat erg is. Ik denk het dus niet. Als ik me lekkerder voel met make-up op, so what?
het enige vervelende is, dat het iemands leven gaat bepalen: zonder make-up kan ik eeeeecht de straat niet op hoor...
Dat vind ik ver gaan, eigenlijk. Daar vind ik een stuk onzekerheid zitten en dat vind ik wel jammer, al is het nog zo logisch...

als ik me lekkr de voel met make-up, so what! hier zeg je dus eigelijk dat het een psygische toestand is? dat vind ik eigelijk wel grappig gezicht hoe men er op een gegeven moment afhankelijk van wordt. het word een deel van jouw..zonder ben je niet tevreden.

maar onze leefwereld om ons heen is erg gericht op uiterlijk...tegen woordig kan je bijna niet meer overstraat zonder make-up, want dan komen je ogen er niet zo uit :P

ik ben wel eens benieuwd naar hoe de mensen het ervaren als ze het een dag geen make-up hebben gebruikt! hoeveel invloed heeft dat op je stemming?
Waarom kan een man niet knap en intelligent tegelijk zijn? dan zou het een vrouw zijn!!

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 01 apr 2006 09:42

Totaal niks!!

Ik draag regelmatig gewoon een dagje geen make-up, en zo ook deze week, aangezien het ook lastig is met 1 hand op te doen...

en ik voel me gewoon niet anders...alleen als ik soms even in de spiegel kijk...

rafaell

Berichtdoor rafaell » 01 apr 2006 09:48

Ach het is toch gewoon een stukje uiterlijke verzorging? Je kamt ook je haren, knipt je nagels enz. Sommige mensen vinden het fijn zich nog wat bij te werken met make-up en anderen juist niet, laat een ieder dan gewoon doen waar hij/zij zich prettig bij voelt. Ik vind persoonlijk een weinigje make-up om bepaalde dingen te accentueren over het algemeen wel mooi :) Gewoon een kwestie van persoonlijke smaak denk ik. Het maakt mij ook niet uit of het nu een dame of een heer is die make-up gebruikt. Aragorn vind ik een beetje make-up over het algemeen namelijk best goed staan :)

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 01 apr 2006 09:52

*grijnst*

=D>

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 01 apr 2006 15:29

Als ik eerlijk ben, knap ik finaal af op mannen die make-up dragen!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 01 apr 2006 15:43

essieee schreef:Als ik eerlijk ben, knap ik finaal af op mannen die make-up dragen!

Moet je er per sé voor vallen dan? 8)

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 01 apr 2006 20:37

essieee schreef:Als ik eerlijk ben, knap ik finaal af op mannen die make-up dragen!

Ik kom ze niet dagelijks tegen hoor;)

Terug naar “Archief”