Maar, ondanks dat het reuze interessant is, moet ik idd toch toegeven dat het oorspronkelijke onderwerp een weinigje uit het oog raakt.

Moderator: Moderafo's
Meestal gaat het vanzelf over in jonge moeders basisschool praat.barry rab schreef:Dit is zo vermoeiend, voor dat je op een verjaardag maar een bakje koffie op hebt gaat het al over borstvoeding phhhhhhhhhhhhhhh.
En gaat het er niet over dan wel via een omweg, voor je het weet gaat het weer over die gevulde pamper met die twee rijstkorrels.
André schreef:Meestal gaat het vanzelf over in jonge moeders basisschool praat.barry rab schreef:Dit is zo vermoeiend, voor dat je op een verjaardag maar een bakje koffie op hebt gaat het al over borstvoeding phhhhhhhhhhhhhhh.
En gaat het er niet over dan wel via een omweg, voor je het weet gaat het weer over die gevulde pamper met die twee rijstkorrels.
Ik weet niet wat ik liever hoor eigenlijk, weet je Jantje heeft al leesnivo 6 gehaald in groep 3, wat goed hè, blaat, blaat.
Klopt, dat is gewoon de kern. We leven in een cultuur waarin bijna alles kan, je mag bijna alles zien in het openbaar, maar als je het helemaal ziet is het raar, vreemd en onsociaal. Grappige mensen wijop zich geeft zoiets niets. het is de natuur. we kennen het allemaal. maar het is die tegenstelling denk ik waar je verlegen van wordt. het blijft frapant dat het dan opeens wel kan..
Ehm, ik bedoel eigenlijk dat jonge moeders vanzelf wel ergens anders over gaan praten, dan over volle pampers en borstvoeding.paprikameisje2 schreef:André schreef:Meestal gaat het vanzelf over in jonge moeders basisschool praat.barry rab schreef:Dit is zo vermoeiend, voor dat je op een verjaardag maar een bakje koffie op hebt gaat het al over borstvoeding phhhhhhhhhhhhhhh.
Ik weet niet wat ik liever hoor eigenlijk, weet je Jantje heeft al leesnivo 6 gehaald in groep 3, wat goed hè, blaat, blaat.
tja, en wat zegt dat over een kind? al kan et wel goed lezen dan.. in de praktijk kan et wle een ellendig rotkind zijn die je et liefst een mega schop onder zn r*** geeft!!
sela schreef:nu, ik wilde nog ff opmerken dat het feit dat ik af en toe schrik als er iemand tegenover me opeens borstvoeding geeft in het openbaar ws. dat schrikeffect oplevert door de controverse met het normale gedrag wat idd meestal vertoont wordt. iemand die normaal gesproken een vracht kleding draagt en op het moment van borstvoeding, floep, zo'n witte borst.
op zich geeft zoiets niets. het is de natuur. we kennen het allemaal. maar het is die tegenstelling denk ik waar je verlegen van wordt. het blijft frapant dat het dan opeens wel kan..
Sterretje schreef:Ik denk dat het ook gewenning kan zijn.
Een eerste keer (of de eerste paar keer) vind je het misschien vreemd om te zien. Zelf kijk ik er helemaal niet raar van op. Het heeft totaal geen sexuele/erotische lading en is iets heel natuurlijks in mijn ogen.
[...]
sela schreef:nu, ik wilde nog ff opmerken dat het feit dat ik af en toe schrik als er iemand tegenover me opeens borstvoeding geeft in het openbaar ws. dat schrikeffect oplevert door de controverse met het normale gedrag wat idd meestal vertoont wordt. iemand die normaal gesproken een vracht kleding draagt en op het moment van borstvoeding, floep, zo'n witte borst.
neem dan lekker een zonnebankje, weg witte borst!
op zich geeft zoiets niets. het is de natuur. we kennen het allemaal. maar het is die tegenstelling denk ik waar je verlegen van wordt. het blijft frapant dat het dan opeens wel kan..
Mmm, redelijk generaliserend jongeman, m'n pa is van bouwjaar '35 en heeft het over opritten bestraten, 3 m3 zand halen, schuttingen bouwen en meer van dat soort ongein.Aragorn schreef:Bejaarden zijn sowieso vaak saai. Die hebben het dan idd alleen maar over hun kwaaltjes.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten