Moderator: Moderafo's
Sabra schreef:Eén van beiden, maar dan betaalt de ander weer de drankjes die we daarna drinken, of het drinken in de bios.
Pieter schreef:Wat nu als je zelf een arme uitwonende student bent, en je vriendin een goedbetaalde job heeft?
Aragorn schreef:Overigens valt het me op dat veel mannen nog erg ongeemancipeerd zijn blijkbaar. Een meisje vertelde pas ook dat ze, toen ze uitging met een jongen, toen hij naar de wc was het eten betaald had. Hij ging er bijna nog ruzie over maken en dwong haar zo ongeveer om dan maar op zijn kosten dronken te worden. Beetje jammer toch wel, je moet ook in staat zijn een gebaar gewoon te accepteren.
Lalage schreef:Op vakantie heb ik wel een keer geld aan Borkdude gegeven, zodat hij ook dingen kon betalen. Hij had namelijk de camping betaald en daarom moest ik nog een heleboel pinnen zeg maar. En ik ben een beetje een schijterd soms in met mensen omgaan
Jos123 schreef:Lalage schreef:Op vakantie heb ik wel een keer geld aan Borkdude gegeven, zodat hij ook dingen kon betalen. Hij had namelijk de camping betaald en daarom moest ik nog een heleboel pinnen zeg maar. En ik ben een beetje een schijterd soms in met mensen omgaan
Lalage, wat heeft het laatste deel van jouw antwoord met het betalen te maken? Zo van, dat je makkelijk zelf betaald o.i.d?
Lalage schreef: Nou vooral in het buitenland vind ik het soms een beetje eng om de rekening te vragen ofzo. Da's beetje sociale angst
topkok schreef:hallo
is het niet een bepaald van fatsoen dat een jongen alles betaalt een jongen die verdient (in een hoop gevallen) tog het meest ik betaal ook altijd alles als ik uit ga met iemand, Geld boeit mij ook geen ene drol dus daar zal het ook aan liggen.
Lalage schreef:topkok schreef:hallo
is het niet een bepaald van fatsoen dat een jongen alles betaalt een jongen die verdient (in een hoop gevallen) tog het meest ik betaal ook altijd alles als ik uit ga met iemand, Geld boeit mij ook geen ene drol dus daar zal het ook aan liggen.
Niet iedereen van 18 werkt hoor... Mijn vriend van 24 heeft alleen maar studieschulden, net als ikDat verdienen we later wel weer terug, wees niet bang, maar we zijn dus allebei even arm en delen alle kosten.
Jos123 schreef:Lalage schreef:topkok schreef:hallo
Niet iedereen van 18 werkt hoor... Mijn vriend van 24 heeft alleen maar studieschulden, net als ikDat verdienen we later wel weer terug, wees niet bang, maar we zijn dus allebei even arm en delen alle kosten.
Oei Lalage, wat hebben jullie gedaan dan? Ik heb met 4 jaar studie echt geen schuld opgelopen hor! Gewoon relax gewerkt en niet al te riant geleefd!
Lalage schreef:Ik weet niet wat voor studie jij doet, maar ik ben nu eenmaal niet slim genoeg om m'n studie wiskunde met levenswetenschappen (denk aan lastig te combineren roosters van biologie & wiskunde) in 5 jaar af te ronden, ik hoop het in 6 jaar te redden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten