Situatie in Israel

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 18 jul 2006 11:26

Markie schreef:
Sabra schreef:
Raido schreef:Dat is echter niet zo. Laten we even op een andere manier met elkaar omgaan, anders reageer ik niet meer op je.

Hoewel ik het pertinent oneens ben met de zienswijze van Raido, lijkt mij deze oproep van hem uitstekend. Je gedraagt je als een lompe boer, Markie.

Overigens hoef je wat mij betreft mensen van Hezbollah niet aan te duiden met 'baardapen'. Dergelijk taalgebruik is onnodig en straalt zelfs een bepaalde mate van onzekerheid uit.

Wie kaatst kan de bal verwachten. Als men mij gaat kleineren kan ik dat natuurlijk ook beste sabra.

Blijkbaar heb je niet alles goed gelezen. Overigens wordt ik liever niet in een hokje gedrukt. Die uitdrukking van baardapen heb ik overgenomen uit dit topic. Hoe je erbij komt dat dit een bepaalde mate van onzekerheid uit zou stralen is me overigens een raadsel.
Misschien tijd dat we een keer gaan meeten? Kijken of je die mening dan nog bent toegedaan ;)

Jij zal ook nooit eens leren om fasoenlijk en respectvol te discusseren. Opmerkingen als 'rare gedachtenkronkels heb jij' bijv..alsof je zelf superieur bent. Bovendien ben jij begonnen met kleineren. Het zou me niet verbazen als je nog eens verbannen wordt..

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 18 jul 2006 11:39

Ik dacht trouwens dat Oostenrijk door een referendum bij Duitsland werd gevoegd? Dat de Oostenrijkers dus zelf deel wilden uitmaken van het Nazi rijk. In dat licht bezien, snap ik wel dat Oostenrijk zich ook schuldig voelde na de oorlog.
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 18 jul 2006 11:51

Israël valt plaatsen aan waar hezbollahstrijders zich schuilhouden beste jongen. Die baardapen die Israël met raketten bestoken weet je wel.

Juist!

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 18 jul 2006 12:36

Katlheen schreef:Ik dacht trouwens dat Oostenrijk door een referendum bij Duitsland werd gevoegd? Dat de Oostenrijkers dus zelf deel wilden uitmaken van het Nazi rijk. In dat licht bezien, snap ik wel dat Oostenrijk zich ook schuldig voelde na de oorlog.

*kijkt over zijn schouders of 'ie Optimatus ziet*

Zo'n fóut land, dat Oostenrijk!

hamlap
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor hamlap » 18 jul 2006 13:47

Ontopic weer.
Ik las net op internet dat het Israelische Leger nog wel een week doorgaat met oorlog voeren tegen Hezbollah in Libanon. Ze denken dat ze nu zo'n 40 a 50 procent van de militaire slagkracht van Hezbollah uitgeschakeld te hebben.

Afbeelding
Faith will vanish into sight
Hope be emptied in delight
Love in heav'n will shine more bright
Therefore give us love.

spacy
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor spacy » 18 jul 2006 14:21

omdat de raketten van de hezbollah op zijn ?
en dat betekend weer een wapenstilstand ( het grotere materieel dan voor de komende 10 jaar? )

want de oorlog zal nooit ophouden daar, zelfs niet over tien generaties.

Vrede is daar werkelijk een illusie... :?

deze opmerking vind ik wel grappig:
Putin does not have any doubts about Israel's right for self-defense. It is a matter of internal politics for both US and Russian administrations. If either Putin or Bush said that the massive military operation conducted by Israel in return to terrorist raids was not necessary, it would mean that the US-led operation in Iraq or Russia's actions in Chechnya are illegal too
bron: http://english.pravda.ru/

hehe dus als grote landen deze acties afkeuren, geven ze daarmee toe hun eigen acties ook af te keuren. :mrgreen:
When I kneel before You, them I'm defying gravity

Serenity
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Serenity » 18 jul 2006 14:35

goed dat ze hun plaats weten.
what the soul hides, blood tells

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 18 jul 2006 17:19

Smurffie schreef:
Jij zal ook nooit eens leren om fasoenlijk en respectvol te discusseren. Opmerkingen als 'rare gedachtenkronkels heb jij' bijv..alsof je zelf superieur bent. Bovendien ben jij begonnen met kleineren. Het zou me niet verbazen als je nog eens verbannen wordt..

De enige die een ban verdienen zijn mensen die anderen af komen zeiken in topics, ipv inhoudelijk te reageren op de inhoud daarvan.

Ik loop hier al heel lang mee beste meid en weet heel goed wat wel en niet kan.

Kun jij nog veel van leren, dus ik zou zeggen: Kijk zelf maar goed uit voor een ban met je belerende gedrag tov anderen ;)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 18 jul 2006 17:32

Markie schreef:
Smurffie schreef:

De enige die een ban verdienen zijn mensen die anderen af komen zeiken in topics, ipv inhoudelijk te reageren op de inhoud daarvan.

Kun jij nog veel van leren, dus ik zou zeggen: Kijk zelf maar goed uit voor een ban met je belerende gedrag tov anderen ;)

Hm, en wie ben jij om te bepalen wie er een ban verdienen? Je gaat nu ws. roepen dat ik het zelf ook doe, maar voor alle duidelijkheid zei ik; Het zou me niets verbazen áls..

De tijd dat je hier bent heeft niets, maar dan ook niets te maken met het feit dat je weet wat er wel en niet kan.

En ach, ik ben niet bang voor een ban hoor, er zijn 'ergere' dingen als dit gebeurd, zonder een ban te krijgen :wink:

Ik zei uiteindelijk alleen dat je niet zo denigrerend moet doen tegenover andere mensen. Je speelt op de persoon, en dat bedoelde ik met 'rare gedachtenkronkels heb jij' Dat je het er niet mee eens bent, wil nog niet zeggen dat het maar meteen rare gedachtenkronkels zijn.

Het enige wat ik (en andere mensen, naar ik vernomen heb) van je vragen, is respect. Gewoon respect, is dat dan zo moeilijk? :)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 18 jul 2006 17:38

En wat inhoudelijk betreft heb je gelijk Markie. Ik heb weinig verstand van deze situatie, dus post ik er ook niets over. Meepraten over iets waar je geen verstand (inzicht) in hebt, heeft geen zin tenslotte :)

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 18 jul 2006 17:40

Smurffie schreef:
Markie schreef:
Smurffie schreef:

Hm, en wie ben jij om te bepalen wie er een ban verdienen? Je gaat nu ws. roepen dat ik het zelf ook doe, maar voor alle duidelijkheid zei ik; Het zou me niets verbazen áls..

De tijd dat je hier bent heeft niets, maar dan ook niets te maken met het feit dat je weet wat er wel en niet kan.

En ach, ik ben niet bang voor een ban hoor, er zijn 'ergere' dingen als dit gebeurd, zonder een ban te krijgen :wink:

Ik zei uiteindelijk alleen dat je niet zo denigrerend moet doen tegenover andere mensen. Je speelt op de persoon, en dat bedoelde ik met 'rare gedachtenkronkels heb jij' Dat je het er niet mee eens bent, wil nog niet zeggen dat het maar meteen rare gedachtenkronkels zijn.

Het enige wat ik (en andere mensen, naar ik vernomen heb) van je vragen, is respect. Gewoon respect, is dat dan zo moeilijk? :)

Waarom ga je tóch weer hier aan het zeiken, dat terwijl ik je gepb't heb met de vraag om dit niet meer te doen?

Jij leert het echt nooit en ik verbaas me erover dat je hier nog bent. Ik reageer niet meer op je onzin, maar wil nog wel ff kwijt dat je wederom mij van dingen beschuldigt die je zélf doet en zegt.

Je hebt mensen en .... Vul zelf maar in.

Nu nog 1 keer: Als je wat op me tegen hebt zeg dat dan per pb, en ga niet allerlei topics vervuilen met je onzin!

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 18 jul 2006 17:46

Dame, heer. Dit soort opmerkingen wil ik als moderator niet meer in dit topic zien. Ik laat het staan als voorbeeld hoe het niet moet.

Wat ik wel even kwijt wil is dat iedereen gelijk is op dit forum. Een dag lid of al jaren lid. Iedereen wordt gelijk behandeld.

Verder mocht je iemand problemen hebben met het postingsgedrag van een andere forumlid, meldt dit dan via PB aan een moderator, dan kunnen we zien wat we er aan kunnen doen.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 18 jul 2006 17:56

Othello schreef:
Katlheen schreef:Ik dacht trouwens dat Oostenrijk door een referendum bij Duitsland werd gevoegd? Dat de Oostenrijkers dus zelf deel wilden uitmaken van het Nazi rijk. In dat licht bezien, snap ik wel dat Oostenrijk zich ook schuldig voelde na de oorlog.

*kijkt over zijn schouders of 'ie Optimatus ziet*

Zo'n fóut land, dat Oostenrijk!

Twee figuren die de historie van Oostenrijk niet kennen en met open ogen postuum in de propaganda van Dr. Goebbels zijn getuind.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 18 jul 2006 18:01

Ik dacht toch echt dat de bevolking vóór de komst van de Duitsers was, men heeft zich iig op geen enkele manier verzet geboden toen de Duitse troepen de grenzen overschreden.

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 18 jul 2006 18:10

Tsjongejonge de bevolking van Duitsland was in het begin ook voor Hitler, toen zag men nog niet in wat hij voor rare ideeën had.

Terug naar “Archief”