Aragorn schreef:Die conclusie komt helemaal voor je eigen rekening Markie. Ik ken die hele DJ Hell niet en weet dus ook niet hoe hij aan z'n naam komt (maar kan me goed voorstellen dat hij zomaar wat gedaan heeft, zoals de meeste DJ's dat doen), maar stipte dit prachtige voorbeeld van oppervlakkige veroordeling op basis van een naam aan.
Overigens, al zou ik hem onschuldig noemen, dan is dat nog steeds niet hypocriet aangezien hypocrisie een discrepantie tussen woorden en daden is. En dat is hier helemaal niet aan de orde.
Nee, die conlusie trok jij.
Je kan er nu wel met mooie woorden omheen proberen te praten, maar je hebt het toch echt gezegd net hierboven.
Nu doe je het opeens af met een voorbeeld.
Met alleen woorden kun je ook hypocriet overkomen in elk geval. Dat zei je zelfs over anderen ook.
Als hypocrisie een discrepantie tussen woorden en daden is, hoe kun jij dan anderen wél betichten van hypocriet gedrag? Anderen die ook alleen maar woorden gebruiken hier op het forum?
Je spreekt jezelf in de onderste regel ook nog tegen want daar zeg je dat een discrepantie tussen woorden en daden hier niet aan de orde is...