Moderator: Moderafo's
Optimatus schreef:Polen, Estland, Letland, Litouwen, Oekraïne, Hongarije, Finland, Tsjechië, Slowakije, Oost-Duitsland, Roemenië, Georgië, Moldavië, Bulgarije, Armenië, Azerbeidzjan, Kazachstan, Kirgizië, Tadzjikistan, Oezbekistan en Armenië hebben minimaal veertig jaar keihard geleden onder Russische bezetting. Blijkbaar vind jij dat niet erg.
Ik wel. En ik ben van mening dat (in elk geval) de NAVO-partners (dus Polen, Estland, Letland, Litouwen, Roemenië, Hongarije, Tsjechië, Slowakije en Bulgarije) tegen nieuwe Russische agressie moeten worden beschermd. Dit zijn NAVO-partners en dus bondgenoten, vrienden. Ik ben voor het beschermen van onze vrienden.
Deze fout mag niet nog een keer gemaakt worden. Blijkbaar vind jij het niet belangrijk, want Poetin is een brave borst die voor de belangen van Rusland opkomt.
niets moet hebben van mijn waarschuwingen uit de contemporaine geschiedenis. Je zou er eens iets van kunnen leren. Als hij mijn opmerkingen al nauwelijks eens leest en bovendien verdraait, dan heeft een discussie op basis van argumenten weinig zin.(Tijd om de NAVO-bondgenoten die aan Oekraïne grenzen en te kampen hebben met grote Russische minderheden te hulp te schieten.)
zegt Optimatus. Ga je gang. Toon je heldenmoed en meld je met je maatjes als vrijwilliger aan bij de rechts-extremistische Oekraïnse militievriendjes van je, maar laat ons gerust buiten iedere vorm van geweld. Ga jij maar lekker vechten, samen met de boys. Vergeet niet je kogelvrije vest mee te nemen. Zou wel eens handig kunnen zijnIk ben voor het beschermen van onze vrienden,
Optimatus schreef:Je mag Amerika wel dankbaar zijn dat ze Israël blijven steunen. Rusland doet dat niet.
Omega schreef:Ik ben de Amerikanen vreselijk dankbaar dat ze ISIS aan de macht hebben geholpen in Irak
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten