Evelien schreef:Een hele waardevolle tip, goed dat je het benoemt want het was bij ons weer flink weg gezakt. We willen binnenkort eens gaan informeren.
Wat hebben jullie gedaan of wat kregen jullie mee van de homeopaat?
En moesten jullie vandaag naar de KA? met haar, ja toch? Hoe ging dat?
.
Kan op zich de homeopathie van harte aanbevelen. Hoewel het altijd wat meer geduld vraagt, want de oplossing duurt wat langer soms

.
Bij ons heeft ze eerst een hele anamnese afgenomen. En heeft ze op een gegeven moment (na verloop van een paar keer) vastgesteld dat ze dacht dat er sprake was van meerdere oorzaken:
-de stress tijdens mijn zwangerschap
-de continue beweging op en in mijn buik, door voortdurend braken, waardoor bib ook geen rustmomenten kende
-reflux
-hooggevoeligheid
-en nog een paar andere dingen (is mij weer even ontschoten

)
We hebben toen een heel arsenaal aan spullen gekregen, waaronder hoog gepotentieerde moedermelkkorrels en 5htp (o.i.d.) wat het hormoon melatonine stimuleert). Heeft een week of zes geduurd, maar toen kwam er echt serieuze verbetering in de situatie.
DL blijft een zeer slechte slaper, maar er is nu tenminste sprake van slaap en dat is al een verademing op zichzelf!
Het zou best kunnen dat jouw zoontje ook heel intens bezig is met de ontwikkelingen die hij doormaakt en dat idd via zijn dromen eruit moet halen.
Het fijne vind ik zelf, dat binnen de homeopathie, ook naar dat soort dingen gekeken word. En een nuchtere, objectieve blik kan wonderen doen. Plus al pratendeweg ga je vaak details noemen, die best belangrijk kunnen zijn, maar die je zo niet even voor de vuist weg verteld, gewoon omdat het voor jou even niet zo een opvallend patroon of ding is.
In elk geval sterkte.
Heb je nu een gesprek gehad met je werkgever?
Wij moesten idd naar de KA gisteren.
Heel fijne arts.
Vandaag moeten we terug voor een echo. Er is bloed geprikt, ze wordt nog een aantal dagdelen opgenomen voor onderzoek en moet ontlasting inleveren.
We hopen er het beste van, want eerlijk gezegd, het is vooral heel zielig voor haar, maar 15-20 uur voeden per dag, dat houd ik fysiek niet heel veel langer vol. Ze drinkt mij letterlijk "op", aldus de kinderarts.
Ze mag in elk geval niet meer afvallen en moet meer plasluiers gaan produceren. Ik schrok zelf ook wel even ,dat het zo hard kan gaan. Ze is een ruime week van de plus 1 lijn naar de -1 lijn gekukeld.
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...