mw schreef:Christine toch!(ben je daarom zelf maar vertrokken?
)
Sssttt ik kan jullie nog niet missen

Moderator: Moderafo's
mw schreef:Christine toch!(ben je daarom zelf maar vertrokken?
)
mw schreef:Dat streelt ons dan weer. Ik knijp wel een oogje toe hoor![]()
Maar even een hele serieuze vraag. We hadden het namelijk over het jachtinstinct van de mannen. Hoe zouden de vrijgezelle mannen het onder ons vinden als een dame hen verovererde ipv andersom? (vlgs mij hebben we het er al eens eerder over gehad, ga maar eens terug lezen).
mw schreef:Maar even een hele serieuze vraag. We hadden het namelijk over het jachtinstinct van de mannen. Hoe zouden de vrijgezelle mannen het onder ons vinden als een dame hen verovererde ipv andersom? (vlgs mij hebben we het er al eens eerder over gehad, ga maar eens terug lezen).
meisje20 schreef::D![]()
even een vraagje.. in hoeverre denken jullie dat een relatie iets is van gevoel en niet iets is van verstand?
volgens mij, als het gevoel ontbreekt, is er ook / komt er ook geen relatie.
even een vraagje.. in hoeverre denken jullie dat een relatie iets is van gevoel en niet iets is van verstand?
volgens mij, als het gevoel ontbreekt, is er ook / komt er ook geen relatie.
T.A.F. schreef:2 : Het kiezen met gevoel van de laatste jaren heeft tot veel problemen geleid. (meer individualisme, meer vrijgezellen, minder kinderen, en meer echtscheidingen). Ik neig dus te zeggen dat ouderwetse verstandshuwelijken beter zijn. Misschien niet zo stralend, maar stukken betrouwbaarder en degelijker.
Nog een opmerking waar mensen over vielen in mijn voorgaande post :
Het is gewoon bijbels dat God Zijn volk beschermd, en Hem de Wrake behoort.
Dat houd dus in dat elke persoon (en met name ongelovigen) die ons, Zijn volk, iets aandoen, de wraak van God kan verwachten.
En dat het ook een troost is voor Zijn volk, om te zien hoe hun vijanden door God worden neergeworpen.
T.A.F. schreef:2 : Het kiezen met gevoel van de laatste jaren heeft tot veel problemen geleid. (meer individualisme, meer vrijgezellen, minder kinderen, en meer echtscheidingen). Ik neig dus te zeggen dat ouderwetse verstandshuwelijken beter zijn. Misschien niet zo stralend, maar stukken betrouwbaarder en degelijker.
mw schreef:o ja hoor, daarom waren er heel vroeger zoveel gelukkige huwelijken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten