Moderator: Moderafo's
ajl schreef:De houdbare melk gebruik ik alleen voor bepaalde gerechten zoals pannenkoeken en/of griesmeel. Voor het gewone drinken wil ik liever geen houdbare melk, vind het minder lekker. Meestal haal ik elke week 6 liter gewone melk, 2 karnemelk en soms nog wat optimel en verdeel dat over onze 2 koelkasten
Sophie77 schreef:Wij drinken en eten hier grote hoeveelheden zuivel; per week gaat er zo'n 8 liter melk (2 liter volle en 6 liter half volle melk), 10 liter karnemelk, 5 liter magere yoghurt, 7 liter vanillevla en 3 liter Optimel doorheen. Ik bestel onze boodschappen altijd elke week per email en dan wordt de hele vracht de volgende morgen thuis afgeleverd, tot bij de koelkast! Ideaal! 'k Ben daarmee begonnen toen ik zelf geen boodschappen meer kon doen vanwege bekkeninstabiliteit. Nu zou het langzaam aan wel weer lukken, maar dit is eigenlijk toch wel heel handig en het kost me ook niet veel, € 1,50 per week. De bakker bezorgt ook elke week, 7 tarwebroden met sesamzaad. 's Morgens wordt er hier Brinta gegeten, anders zouden we meer brood nodig hebben.
Eens per zoveel weken (meestal 6-8) sla ik bepaalde produkten in bij de Aldi, die is hier zo'n 20 minuten vandaan. Het werkt bij ons niet goed om daar grote(re) hoeveelheden koek en chips te kopen, want de praktijk leert dat wat in de kast ligt, snel op is. Vandaar dat ik gewoon elke week iets lekkers meebestel via de mail en er geen voorraad van aanleg ...
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 33 gasten