maria schreef:Doe niet zo raar, ik heb welgereageerd, maar misschien niet op de manier die jij wilt.
je ging niet verder op mijn laatste posting op jou, maar wel op die van joepie. daarom dacht ik dat je wel snapte wat ik bedoelde, wat dus niet zo blijkt te zijn. sorry.
marnix schreef:Met een andere mening is niks mis. Maar dat jij aangeeft dat Maria een gezegde belangrijker vindt dan de bijbel zegt dat jij dus uit de bijbel kan halen dat vrouwen wel een rok moeten dragen? Zo niet, dan is het gezegde ook niet belangrijker dan de bijbel... want die zegt er niks over
zo kwam het bij mij wel over dat ze een gezegde boven de bijbel stelde. overigens kan jij ook niet uit de bijbel halen dat de vrouw een broek moet dragen? dus dan zijn we weer bij het begin van de discussie.
En je mag best een andere mening hebben, prima... maar je verdraait wat mensen zeggen soms... Ik vind je nogal negatief denken over mensen die anders denken dan jij.
ik verdraai niks. dat denk jij maar. ik vind dat mensen negatief denken over mensen zoals ik die het niet met hun eens zijn. krijg je gelijk allemaal woorden naar je hoofd geslingerd die wal nog schip raken.