Hmm. Oke.Aragorn schreef:Nee, een man met een vrouw die geen seks wil als ze ongesteld is.
Maar, ja, ik ben vrouw. Nou, nog niet eens, je kunt me nog kind noemen

En dat is offtopic.
Moderator: Moderafo's
leclerc schreef:Ik wilt het nu even hebben over spelletjes. Normaal gesproken ben ik een warme, lieve en sociaal betrokken man.Maar als er een spel gespeeld moet worden. Varierend van Kolonisten, Machiavelli en Risk tot een potje schaak neemt een allesoverheersende wil om te winnen bezit van mij en gaan de knoppen om, gaat de trucendoos open en doe ik alles om ijn tegenstanders meedogenloos te verslinden.
Volgens mij is dit een typische mannelijke eigenschap. Als ik bijvoorbeeld op dit forum kijk naar types als optimatus en othello in den bliek dan zie ik deze houding ook terug.
André schreef:......wacht op een reactie, pompiedom, tralala...Corine schreef:Smurffie mag overigens wel altijd meedoen, maar ja, die moet je elke keer opnieuw de spelregels uitleggen, ja dan kan ik het ook wel winnen..
Corine schreef:Mwa, misschien is dat de reden dat mn schoonzus en ik tegenwoordig vriendelijk doch dringend verzocht word niet meer mee te doen..
Of de mannen in kwestie kunnen niet tegen hun verlies?
Smurffie mag overigens wel altijd meedoen, maar ja, die moet je elke keer opnieuw de spelregels uitleggen, ja dan kan ik het ook wel winnen..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten