Dan gaat het misscihen wel om de opa, oom, broer, buurman, goede kennis of noem maar op.
Moderator: Moderafo's
Kraai schreef:en die vader zei ook als ik had geweten dat het nog zulke gevolgen voor me gezin hadden gehad dan hadden we het wel gelijk aangegeven.
rosalie83 schreef:Betasten is misbruiken.
Hoe kortzichtig kan een mens zijn
Kraai schreef:Ik hen de reactie nog ff veder gelezen. En ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar het waren mijn ouders die dat beslist hebben in samen spraak met hem. En als je dan jaren jaren later hoord met een gesprek met heel het gezin bij de psycholoog. Nou dan hoor je pas hoe inpact het heeft gehad en dat hebben ze nooit zo gewild. maar hebben toen wel de keus aan die genen gelaten wat die wilde wat er gebeurde. Het heeft mij toen heel diep geraakt dat mag je gerust weten. En nog steeds. Het is niet zomaar wat je dan doet. Er komt dan een hoop los bij die genen. Ik hoop dat je het nu ook een beetje kan begrijpen. Zo niet hoor ik het graag. Misschien dat ik dan nog beter uitleg kan geven.
kraai
Kraai schreef:Nou me ouders wisten er wel vanaf. Omdat hij aan een van me zussen heeft gezegd wat hij deed. me zus heeft het toen tegen mijn ouders gezegd. Mijn ouders zijn toen met hem en zijn vrouw gaan praten en het voor gelegd mijn ouders hebben toen wel eisen gesteld. Hij heeft hier toen wel gehoor aan gegeven maar niet voldoende. Me pa zegt nu dat hij het toen alsnog had aan moeten geven. Dit is niet gebeurd. Maar sinds vorig jaar okt is dit wel gebeurd het loopt nu allemaal nog. Een hele moeilijk en intensive tijd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten