Te verwerken gebeurtenissen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 23 nov 2008 12:17

*Annette* schreef:
Riska schreef:Ik hoop dat je maandag gelijk zelf! belt...

Wil me er niet mee bemoeien, maar denk dat je het verkeerd hebt gelezen Riska. Ze heeft haar schoonouders gebeld, en daarna was het telaat om nog daarheen te bellen :P.

Maar waarschijnlijk heeft ze inmiddels al gebeld.

Misschien beetje rare en brutale vraag, magoed vroeg me af waarom je eigenlijks een blog bij wilt gaan houden :oops:?

Nogmaals sterkte Kwebbel!

Ik dacht eigenlijk precies hetzelfde als Riska zo komt het wel over uit kwebbel haar verhaal :wink:
Maar dat maakt voor de rest ook helemaal niet uit. Heel veel sterkte met alles Kwebbel!!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 02 dec 2008 17:21

Ik was idd te laat om nog te bellen, je kan immers bellen tot 10.00 uur en doordat ik zo aan het vertellen was, was ik de tijd vergeten en dus te laat om te bellen. Annette heeft dus gelijk :)

@Annette: was een grapje over de blog :wink:

Ik heb mij inmiddels aangemeld en ik ben geplaatst op een wachtlijst!!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 02 dec 2008 17:25

Respect Kwebbel!! Weet je of de wachtlijst lang is of kun je binnenkort al komen? Vind het erg moedig dat je de stap gezet heb!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 02 dec 2008 17:36

crisisgevallen gaan altijd voor. Maar ik ben geen crisisgeval (gelukkig) zodra er een plekje is kan ik komen. Ze weten niet hoelang de wachtlijst is.

Wel heel raar nu ik mij eenmaal heb aangemeld lijkt het ineens een stuk minder heftig... Maar dat lijkt misschien altijd zo.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Riska

Berichtdoor Riska » 02 dec 2008 17:58

Kwebbel schreef:Wel heel raar nu ik mij eenmaal heb aangemeld lijkt het ineens een stuk minder heftig... Maar dat lijkt misschien altijd zo.

Net als een afspraak voor de tandarts: dan is de pijn ineens verdwenen! :lol:

Maar alle gekheid op een stokje: ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten. Je hebt de stap gezet en dat is belangrijk, dan moeten er geen weken overheen gaan. En het minder heftige is vast de opluchting dat je doorgezet hebt!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 02 dec 2008 18:10

Riska schreef:
Kwebbel schreef:Wel heel raar nu ik mij eenmaal heb aangemeld lijkt het ineens een stuk minder heftig... Maar dat lijkt misschien altijd zo.

Net als een afspraak voor de tandarts: dan is de pijn ineens verdwenen! :lol:

Maar alle gekheid op een stokje: ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten. Je hebt de stap gezet en dat is belangrijk, dan moeten er geen weken overheen gaan. En het minder heftige is vast de opluchting dat je doorgezet hebt!
Haha ja... idd.... :D De opluchting is ENORM! Ik heb het mijn begeleider van m'n werk verteld (zij is ook het opstapje geweest) en m'n mentor van school. Verder weet NIEMAND ervan. En ik wil het ook niet dat ze het weten. Dit is iets van mij. Ik wil mij niet in een slachtofferrol gaan schuilen want ik voel mij geen slachtoffer.
Ik hou jullie iig op de hoogte zodra ik de eerste afspraak heb gemaakt.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 02 dec 2008 19:07

Herkenbaar kwebbel, de eerste keer dat ik er heen ging dacht toen ik: ze zullen me wel een zeur vinden dat ik hierom langs kom.
Later bleek dat ze zich afvroegen hoe ik het zo lang zelf vol gehouden had zonder enige hulp.

Succes, ik hoop ook voor je dat je nu snel wat van ze hoort.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 03 dec 2008 15:56

Super, Kwebbel! Veel sterkte verder!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 03 dec 2008 16:59

En daar ligt een brief op de mat :mrgreen: helaas ben ik in het maandelijks overleg nog niet aan de beurt om een eerste gesprek te voeren. VOlgende maand weer een brief...
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Riska

Berichtdoor Riska » 03 dec 2008 17:00

Dat moet zich ook niet teveel gaan herhalen. Dat helpt niet echt...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 03 dec 2008 17:06

nee dat is waar. Maar ik wacht geduldig af...
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 04 dec 2008 17:08

kwebbel schreef:Wel heel raar nu ik mij eenmaal heb aangemeld lijkt het ineens een stuk minder heftig... Maar dat lijkt misschien altijd zo.

Erg herkenbaar kwebbel! Ik kwam bij de huisarts vandaan, was doorgestuurd na een psych, voelde me weer prima, ik was gewoon opgelucht. Toen ik de eerste keer na m'n psych ging dacht ik waarom ben ik eigenlijks na de huisarts geweest, voel me 'goed'. Dat gevoel was 2 dagen later wel verdwenen, en werd het ik voel me 'niet goed'. Nu denk ik nog wel eens, waarom ben ik toch ooit na de huisarts geweest, heb ik toch ooit die afspraak gemaakt bij de psych, maar dan meer omdat ik het zoooo ik gigantisch moeilijk vind... Magoed ik mag dat niet denken van mezelf, want het was duidelijk dat het zo niet goed ging/kwam. Moet zoveel dingen afleren, om te denken :roll:... Moet nu doorzetten! Het is alleen makkelijker gezegd dan gedaan :| :oops:.

Sterkte verder, hopelijk kom je er snel tussen!
Wat de toekomst brengen moge........

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 04 dec 2008 18:59

Ja idd makkelijker gezegd dan gedaan! Maar ik moet nog ff volhouden........ Ik zie wel hoe het afloopt!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 02 jan 2009 14:22

Heb je al weer wat gehoord kwebbel? Hoe gaat het nu?
Wat de toekomst brengen moge........

Mrgreet
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Mrgreet » 02 jan 2009 14:31

He Kwebbel, Heb de berichten even gelezen en ik vind het heel erg knap dat je de stap gezet hebt! Je zorgt hiermee goed voor jezelf!
Ik wens je toe dat het je veel mag geven!

Terug naar “Archief”