*Annette* schreef:Riska schreef:Ik hoop dat je maandag gelijk zelf! belt...
Wil me er niet mee bemoeien, maar denk dat je het verkeerd hebt gelezen Riska. Ze heeft haar schoonouders gebeld, en daarna was het telaat om nog daarheen te bellen.
Maar waarschijnlijk heeft ze inmiddels al gebeld.
Misschien beetje rare en brutale vraag, magoed vroeg me af waarom je eigenlijks een blog bij wilt gaan houden?
Nogmaals sterkte Kwebbel!
Ik dacht eigenlijk precies hetzelfde als Riska zo komt het wel over uit kwebbel haar verhaal

Maar dat maakt voor de rest ook helemaal niet uit. Heel veel sterkte met alles Kwebbel!!

De opluchting is ENORM! Ik heb het mijn begeleider van m'n werk verteld (zij is ook het opstapje geweest) en m'n mentor van school. Verder weet NIEMAND ervan. En ik wil het ook niet dat ze het weten. Dit is iets van mij. Ik wil mij niet in een slachtofferrol gaan schuilen want ik voel mij geen slachtoffer.
 De opluchting is ENORM! Ik heb het mijn begeleider van m'n werk verteld (zij is ook het opstapje geweest) en m'n mentor van school. Verder weet NIEMAND ervan. En ik wil het ook niet dat ze het weten. Dit is iets van mij. Ik wil mij niet in een slachtofferrol gaan schuilen want ik voel mij geen slachtoffer.

helaas ben ik in het maandelijks overleg nog niet aan de beurt om een eerste gesprek te voeren. VOlgende maand weer een brief...
  helaas ben ik in het maandelijks overleg nog niet aan de beurt om een eerste gesprek te voeren. VOlgende maand weer een brief...

... Moet nu doorzetten! Het is alleen makkelijker gezegd dan gedaan
... Moet nu doorzetten! Het is alleen makkelijker gezegd dan gedaan